Gå til innhold

Jeg gleder meg til: Legend of Grimrock (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fulgt med på dette en stund (jeg var til og med en av de "kule" som visste om spillet før Notch nevnte det så hele verden gikk amok på nettsiden deres og krasjet serveren), og jeg kan definitivt si at jeg også gleder meg!

 

... Men det skal sies at jeg dog er LITT usikker på at spillet har sanntidskamp. I slike spill er det generelt sett dårlig deal å bruke sanntid, det funker ikke like bra som det rundebaserte systemet.

Lenke til kommentar

Ojojojoj!! Dette er Dungeon master-revamp så det holder!! Spillet jeg levde også i drømmene mine etter at dagen var over... - De gule, øyeløse ormene... - Sier ikke mer.

 

Hr. Jenssen, jeg hører hva du sier om turbasert vs sanntid, men for min del gjorde sanntidskampene ( i f. eks DM) verdenen mer levende - og farligere. Du har ikke alltid de beste retrettmuligheter hvis du møter et sterkt monster, og må forberede deg godt før hver kamp. I tillegg hadde DM et genialt magisystem hvis like jeg verken har sett før eller siden. Det kan se ut som om noe her også ligner på dette, faktisk.

Lenke til kommentar

Ojojojoj!! Dette er Dungeon master-revamp så det holder!! Spillet jeg levde også i drømmene mine etter at dagen var over... - De gule, øyeløse ormene... - Sier ikke mer.

 

Hr. Jenssen, jeg hører hva du sier om turbasert vs sanntid, men for min del gjorde sanntidskampene ( i f. eks DM) verdenen mer levende - og farligere. Du har ikke alltid de beste retrettmuligheter hvis du møter et sterkt monster, og må forberede deg godt før hver kamp. I tillegg hadde DM et genialt magisystem hvis like jeg verken har sett før eller siden. Det kan se ut som om noe her også ligner på dette, faktisk.

 

Sant det du sier her. Forutsetningen er dog at det blir gjort rett. Så lenge det blir gjort rett, så kan det bli knallbra, og som du sier, mye mer hektisk og "farlig".

Lenke til kommentar

:new_woot:

 

Hører Eye of the beholder 1 theme sangen i hodet nå :love:

 

Jeg tror selvsagt ikke at Legends of Grimrock kommer til å danke ut Skyrim, Risen 2 eller Mass Effect 3, men ikke alle spill

 

Akkurat her får du snakke for deg selv, jeg er veldig lei av å "spille" hollywood B-filmer nå (Gå herfra - ta opp dette som lyser - gå ditt - trykk raskt høyere så venstre så viser vi deg cutscene. Repeat). Jeg ønsker å spille å ordets rette forstand. Blir mye Gog om dagen så dette så lovendet ut.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...