Gå til innhold

Skal konkurrere med 3D-transistoren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ikke sikkert de vill bli dobbelt så kjappe selv om de er langt mer effektgjerrige. men som vanelig kommer det altid noe nytt neste høst. jeg har faktisk ikke oppdatert spill-maskina mi veldig mye siden 2009 og tipper den vil holde fint til det kommer nye konsoller på markedet.

Lenke til kommentar

Det var en fin og forståelig presentasjon:)

 

Men hvorfor stoppe med 3 plan ? Ser for meg at man kan bruke denne metoden på lang flere plan

etterhvert.

 

Hvorfor ikke benytte bunnen også. Da får man 4 plan.

Ser for meg at man kan lage 8, 16, 32 kantete former og dermed få enda flere plan.

 

Det er vel noe som kommer når teknikken er på plass ?

Endret av christdi
Lenke til kommentar

Industrien har vel endel å tjene på å spare på teknologiske løsninger. Trekke ut invisteringene til det maksimale profitt :) Kan lett se for meg at hvertfall Intel sitter på teknologi som kunne dratt fra konkurrentene på 1-2-3, men de vil tjene mer på å leve på dagens teknologi i en stund, deretter oppgradere gradvis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jammen... Dette kommer for tidlig, jeg skal jo oppgradere nå til høsten, Blir jo dumt hvis det kommer dobbelt så gode pc-er et halvt år etter det igjen????????????

 

Overgangen til DDR4-RAM skal visstnok også komme i 2012.. og forskere har klart å lage transistorer som har flere utslag enn kun 0/1..

 

then again.. hvis man tenker sånn kan man aldri kjøpe PC

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jammen... Dette kommer for tidlig, jeg skal jo oppgradere nå til høsten, Blir jo dumt hvis det kommer dobbelt så gode pc-er et halvt år etter det igjen????????????

 

Overgangen til DDR4-RAM skal visstnok også komme i 2012.. og forskere har klart å lage transistorer som har flere utslag enn kun 0/1..

 

then again.. hvis man tenker sånn kan man aldri kjøpe PC

Tror det enkelt kan kalles en kvantecomputer, iom at du kan lagre informasjon ved å endre vinkel og potensiell spinn på elektronet (dog litt usikker på den siste påstanden)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...