Gå til innhold

WordPress tilbyr skreddersydd design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desperat forsøk på å tjene penger på WP-brukere? I don't buy it. Bokstavelig talt.

Ettersom det er snakk om betalt løsning ville jeg forventet mer. Er nok mer å hente på å bruke de kronene på en bok om HTML/CSS og heller lære seg å modifisere/utvikle sitt eget tema. Mer givende er det også. Men skjønner selvfølgelig at dette er rettet mot en litt annen målgruppe enn de som ville funnet på å ta seg tiden til å lære HTML og CSS.

Lenke til kommentar

Desperat forsøk på å tjene penger på WP-brukere? I don't buy it. Bokstavelig talt.

Ettersom det er snakk om betalt løsning ville jeg forventet mer. Er nok mer å hente på å bruke de kronene på en bok om HTML/CSS og heller lære seg å modifisere/utvikle sitt eget tema. Mer givende er det også. Men skjønner selvfølgelig at dette er rettet mot en litt annen målgruppe enn de som ville funnet på å ta seg tiden til å lære HTML og CSS.

 

Mer givende kanskje, personlig angrer jeg ikke på at jeg betalte for et ferdilagd tema til WP (30 dollar eller noe), det er jo alltid mer givende å lære noe selv, men man kan ikke lære seg alt.

 

Ellers, hva skiller dette fra dagens system? Som nevnt, jeg kjøpte et tema, og det forandret siden veldig mye. Teamaet består jo stort sett av css-filer det også.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ellers, hva skiller dette fra dagens system? Som nevnt, jeg kjøpte et tema, og det forandret siden veldig mye. Teamaet består jo stort sett av css-filer det også.

 

Slik jeg har forstått saken er dette en tjeneste som tilbys de som har "nøkkelferdige" blogger hostet på wordpress.com. Dette er en gratistjeneste med begrensede tilpasningsmuligheter for folk som bare vil ha en enkel og grei blogg i en fei, og som ikke har behov for den kontrollen du har om du installerer sjøl på "egen" server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...