Gå til innhold

Knallsalg for Homefront (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PC gamer skrev at salget de første dagen var fordelt veldig skjevt over de forskjellige spillmaskinene, Xbox 70%, PS3 24%, Husker ikke den nøyaktige prosenten på pc (vet at flere av dere kan nå si 6% siden det er det som er den resterende prosenten for å få 100 totalt, men tror det faktisk var mindre enn det).

 

Håper de fikser "Error creating a beacon" snart...

Lenke til kommentar

Dette er en tragedie, og jeg får vondt av stakkarne som har brukt penger på dette spillet. Selv planla jeg å kjøpe det, fram til jeg så alle de middelmådige anmeldelsene av enspiller delen. Jeg er ingen stor flerspiller fan, og lasted derfor ned en kopi for å teste det før jeg brant av penger. Tror jeg spilte spillet i 30min før jeg ikke gadd lenger. Utrolig klumsete og uengasjerende.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne sett en fiende som var litt mer balansert i mÃ¥ten de fremstilles pÃ¥. Korea blir jo her fremstilt som ikke noe annet enn blodtørstige monstre som dreper for moro skyld. En fiende mÃ¥ jo ha en grunn til Ã¥ gjøre som de gjør, slik som det var i Homefront sÃ¥ var det jo bare fordi at de var hatske at de invaderte. Skulle gjerne sett litt mer dybde i de ja.

Lenke til kommentar

Homefront er strengt tatt det eneste THQ-spillet jeg noensinne har sett en TV-reklame for, og at tung markedsføring av middelmådige spill virker har Activision allerede lært oss.

 

Tenk om THQ hadde svidd av like mye på å reklamere for noen av de gode spillene deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...