Gå til innhold

Nytt Transformers-spill på vei (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drit i en dårlig spillmatisering. Hva med War for Cybertron 2, eller hva de ender opp med å kalle det? WoC var noe så sjeldens som et svært bra Transformers-spill og må ikke sammenlignes med spillmatiseringene av filmene. De er minst like elendige som selve filmene de er basert på. Og når det gjelder spilling over nett var også dette suverent i WoC, men likevel tok det ikke lang tid før folk sluttet å spille det på nettet. I alle fall på xbox. Jeg tviler sterkt på at en spillmatisering vil leve lengre.

 

Og hva med stealth force? Hvorfor skal vi bli en tredje form? Er det ikke bare å dose frem som robot? Er det stealth har vi jo kjøretøyene for å skjule oss, og er det full kamp har vi robotene. En mellomting virker svært unødvendig.

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Og det er nettopp det jeg mener. War for Cyberton var svært bra og ikke basert på noen av filmene. WoC2 er i utvikling og ser ut til å bli minst like bra som fogjengeren, og godt mulig enda bedre. Jeg gleder meg. :) Spill basert på film blir svært sjelden bra, og når filmen er så ræva som Transformers skal det mye til å for å få det spillbart.

Lenke til kommentar

Syns filmene gir god underholding, samtidig som de leverer ett skambra soundtrack. Spillene har eg ungått som pesten, WfC testet eg en liten stund med det fallt ikkje i smak overhodet.

 

Det er sjelden ett slik spillprosjekt som dette ender opp som noe mer enn en 4-5 på skalaen, så har ingen foråpninger til dette.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har ikke akkurat problemer med å styre min begeistring, men jeg kan aldri få nok Optimus Prime.

 

Transformers er som pupper. Det får aldri blitt skikkelig dårlig. (Når sant skal sies gjorde Transformers 2 The Revenge of the Fallen et jævlig godt forsøk på å motbevise min påstand, og det var like før den greide det også.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...