Gå til innhold

Millioner kjøper Kinect (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke 8 millioner som er solgt, men 8 millioner som er skippet :p Altså levert til butikker som så selger videre til forbruker. MEN bra for Microsoft og X360, håper bare de får fart på denne teknologien. Så vi kan se noen skikkelig spill til Kineckt. For føler at X360 henger bitte litte granne etter på spill i 2011. forløpig bare to som jeg ønsker meg Gears 3 og codename kingdom (dersom det kommer i år).

Endret av Scarecrow
Lenke til kommentar

Nå er det ikke 8 millioner som er solgt, men 8 millioner som er skippet :p Altså levert til butikker som så selger videre til forbruker...

Javel? Inside info, eller noe? De sa "solgt" på CES-keynoten.

 

 

Ikke akkurat inside info, men fulgte med på hva som ble sagt i CES.. og som Kewy linket til så var det kanskje en liten glipp når presse konferansen ble holdt eller at Steve hadde fått en annen info. Det er likevel bra av Microsoft, med så mange. betyr bare at det er en stor etterspørsel.

Lenke til kommentar

Kinect er artig, men det er likevel litt tiltak å flytte bord og sofa hver gang jeg skal late som jeg er sprek. Nå mangler vi bare ordentlig 3D-hologram-TV, så har vi underholdningen fra The Island midt i stuen.

 

http://worstproductplacement.com/image.php?title=The%20Island&description=The%20Island%20Xbox%20Product%20Placement&url=uploads/2009/11/island_product_placement_2.jpg

 

Forøvrig føler jeg at jeg er litt for gammel til å bry meg om disse avatar-greiene. Fett for fjortiser.

Lenke til kommentar

Nå er det ikke 8 millioner som er solgt, men 8 millioner som er skippet :p

Microsoft gir ikke bort Kinect til butikkene og venter på penger når de selger dem videre. De selger Kinect til butikkene, og så selger butikkene det videre til oss. Derfor stemmer det at Microsoft har solgt 8 millioner av dem, men det betyr ikke nødvendigvis at alle de 8 millionene har funnet seg en kunde å campe hos.

Lenke til kommentar

Hvis tallene fra vgcharts er pålitelige så har Kinnect Adventures solgt ca 5,5 millioner og så vidt meg bekjent så er dette bundlet med Kinnect.

 

VGCharts baserer, med få unntak, tallene sine på kvalifiserte gjetninger. Tallene deres ligger som regel ganske tett opp mot virkeligheten, men jeg ser ingen grunn til å stole mer på de enn Microsoft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...