Gå til innhold

PC-eiere snytes for innhold (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle anmeldelser tyder på at det er solid og gjennomført spillhåndverk, så det har jeg ingen grunn til å tvile på. Det er imidlertid ikke det samme som at det virker spesielt interessant, og det framstår - særlig nå - som et slags hvileskjær mellom Bioshock og Bioshock: Infinite.

Lenke til kommentar

Nåh, jeg vil nå ikke akkurat anse dette som en nyhet; PC-eiere har lenge sittet på sidelinjen når det kommer til spill, og hva lite vi har fått som ikke har vært xbox\playstation\nintendo\konsoll generelt-ekslusivt ser ut til å bli mer og mer porteringer. Har selv funnet for mange spill jeg har vært interresert i, som har vært begrenset til det en xbox kan yte, eller har hatt lite kontroll-muligheter utenfor 360-kontroll.

Så når de nå skal fylle dette lille hullet la DLC'er være konsollekslusive også, så er ikke jeg blandt de som er overrasket.

 

Må nå da si meg enig med Zealuu, forresten. Jeg syns 2'eren var gjennomført uinterresant. Greitt nok; jeg fordypet meg ikke mye i spillet, så om det kom noe rettferdiggjøring 10 timer ut i spillet, så tar jeg nok feil.

Lenke til kommentar

Alle anmeldelser tyder på at det er solid og gjennomført spillhåndverk, så det har jeg ingen grunn til å tvile på. Det er imidlertid ikke det samme som at det virker spesielt interessant, og det framstår - særlig nå - som et slags hvileskjær mellom Bioshock og Bioshock: Infinite.

Skaff deg spillet og prøv, det er absolutt ikke noe hvileskjær :) Det går mye dypere i storyen og utfyller bioshock 1 på mange måter. Rett og slett et steinbra spill, akkurat som eneren.

Lenke til kommentar

Innmari kjedelig at alle utgavene av spillet ikke får tilgang til det samme innholdet i etterkant. Det viser bare at en plattform sees på som mindre viktig av utvikler/utgiver, og det er innmari kjedelig å trekke det korte strået når det gjelder støtte/oppdateringer til et produkt. Bioshock 2 var en innmari tøff opplevelse, og det kommer fra en som gikk inn med et veldig skeptisk syn på spillet. Det når ikke opp til Bioshock når det gjelder nyvinning, skriptede øyeblikk eller historien, men spillbarheten og det rene actionpreget en kan gjøre kampene til gjør opp for det, og vel så det.

Lenke til kommentar

Var det noen som kjøpte Bioshock 2 uansett? Det virket bare så gjennomført uinteressant i forhold til forgjengeren.

 

Det er bare tull. Bioshock 2 var dritbra spill og er det fortsatt.Det er på veldig lik linje som eneren

 

 

Tuller du? Bioshock 2 var jo tappet av all den kvaliteten eneren inneholdt. De kunne spart seg for den.

Lenke til kommentar

Var det noen som kjøpte Bioshock 2 uansett? Det virket bare så gjennomført uinteressant i forhold til forgjengeren.

 

Det er bare tull. Bioshock 2 var dritbra spill og er det fortsatt.Det er på veldig lik linje som eneren

 

 

Tuller du? Bioshock 2 var jo tappet av all den kvaliteten eneren inneholdt. De kunne spart seg for den.

 

 

 

eh unnskyld meg men enern prøvde å være skummelt jo funka i 30min etter det så var alt forventa ok jeg personlig synnes begge var dritt kule spill men 1rn faila på skrekk ellementet som 2ern droppa og ble rein action å selv det ble for lett mot desto lenger spille gikk men igjen ikke misforstå jeg elsker dem begge å gleder meg inmari til 3ern kommer=)

Lenke til kommentar

 

eh unnskyld meg men enern prøvde å være skummelt jo funka i 30min etter det så var alt forventa ok jeg personlig synnes begge var dritt kule spill men 1rn faila på skrekk ellementet som 2ern droppa og ble rein action å selv det ble for lett mot desto lenger spille gikk men igjen ikke misforstå jeg elsker dem begge å gleder meg inmari til 3ern kommer=)

 

Tror du trenger ett par år til med grunnskole, young padawan. Uansett, det første Bioshock-spillet "faila" ikke. Det er ikke ett skrekk-spill, men ett spill med skrekk-elementer i. (Visst ikke det er jeg som har mistolket det.) Og, ja, Bioshock Infinite blir bra! Bare synd det er i 2012 og verden har gått under. omgz.

Lenke til kommentar

Forbered dere på mer av dette. De fleste utgivere ser på PC som en baktanke på grunn av "piratvirksomhet". Jeg poster bare noen kloke ord i fra Tom Willits fra Id.

 

In my opinion the PC will always be the core of the gaming industry – it is the timeless stable platform that as developers we will always be able to rely on. Unlike consoles, the PC doesn’t disappear because one company decided it wasn’t profitable or decided to make a new version. The PC platform is always evolving but staying stable.

 

Denne generasjonens konsoller tror jeg skremte utviklerne noe med tanke på utviklingskostnader. Derfor tror jeg ikke neste generasjon blir så veldig forskjellig fra denne. Altså ikke et like stort hopp som fra siste. Kanskje vil PCen splitte seg gradvis mer vekk i fra konsollene. Det får tiden vise. En ting er hvertfall sikkert, PCen begynner å bli min hovedinteresse mer og mer på grunn av oppførsler som dette. Neste generasjon så blir det trolig bare PC og Nintendo for min del.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...