Gå til innhold

Realtime Worlds legges ned (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

huff, dette var veldig trist :(

 

eg ble ingen fan av APB personlig for eg synes ikke det var godt nok for å ta måndentlig betaling, men det var absolutt ikke dårlig og hadde godt potensiale.

 

for ikke å snakke om at folka i realtime hadde talent, all den fantastiske customization i spillet var bare utrolig bra, håper de kommer tilbake igjen ;)

Lenke til kommentar

Innmari leit. Har ingen annen erfaring med dem enn Crackdown og APB-betaen, men det er uansett veldig synd at jobber går tapt og at APB feilet. Crackdown både var og er en perle. Selv fikk jeg ikke sansen for APB, ihvertfall ikke under betaen. Direkte dårlig spillbarhet, mye lag og hakking selv om jeg hadde på innstillinger det er helt klart PCen min skal klare å dra.

Lenke til kommentar

Syntes uansett at spillet ikke var noe bra, Matchmakingen var så dårlig at det var til og grine av, F.eks Jeg og noen kamerater skulle gjøre noe oppdrag (Criminal), Vi ble deretter jagd av Enforcerne, Selvsagt rank 300, med de aller beste våpna/perks w/e. Vi var bare lvl 120, med noe drit samenlignet med Fienden, Dette spillet var Dritt fra starten av, Glad det ikke eksisterer lengre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...