Gå til innhold

Microsoft maler med bred pensel (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fortsatt ikke overbevist om at Kinect er noe for meg. Akkurat nå ser jeg bare en mengde potensiale, men få lovende spill.

 

Win7 phone begynner å friste litt. Xbox Live integrasjonen og launch lineupen ser bra ut så langt.

 

Når det gjelder MS' lineup for spillentusiasten i 2011 så er jeg ikke bekymret. MS pleier å fokusere på det som ligger 6-12 måneder frem i tid,. Jeg regner med at vi får mer info rundt Kingdoms og andre spill ved begynnelsen av 2011.

Lenke til kommentar

Resirkulering av gamle titler

Hvordan kom du frem til den konklusjonen? Har du prøvd spillene?

 

 

Har vel spilt samtlige tidligere versjoner av dem fleste som er blitt nevnt på messa til Microsoft, har jeg spilt disse "nye" spillene? Det skjønner vel sikkert du at jeg ikke har... Men hadde vel ikke regnet med noe nytt fra Microsoft på den messa her slik..men håpet jo.

 

Håpe Sony viser noe nytt og ikke det samme gammle møkka...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Ikke overaskende en meget kjedelig malekost Microsoft maler med.....

 

Resirkulering av gammle titler og en laber Kinect lineup, og "mobilen" virker rimelig laber...nei nei nei nei Microsoft.

 

Hva er det med WP7 som virker labert?

Nå er jeg ingen fanboy, siden den ikke har kommet enda, men denne videoen av en tidlig sen versjon av OS'et ser interesant ut

http://channel9.msdn.com/posts/LauraFoy/First-Look-Windows-Phone-7-Series-Hands-on-Demo/

I tillegg har vi xbox live integrasjonen...

 

Jeg synes det ser intresant ut, men vi er sikkert forskjellige...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...