Gå til innhold

Detaljer om neste Flashpoint (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Inntrykket jeg har er at nitti prosent av spillerne elsket Operation Flashpoint: Dragon Rising".....hvilken planet er det han kommer fra?

 

Tviler på at han finner mange PC spillere blant dem, og hvertfall fans fra orginalen.

 

Sannelig, rett å slett frekt og komme med slike prosenter ut fra intet. Kjenner jeg blir mektig irritert. OFP var banebrytende, Dragon Rising (nekter plent å kalle det OFP) er og blir bare en billig utvannet kopi... skamme seg.

 

Jeg tviler sterkt på at de en gang klarte å appellere til 5-10% av fan basen

Lenke til kommentar

"Inntrykket jeg har er at nitti prosent av spillerne elsket Operation Flashpoint: Dragon Rising".....hvilken planet er det han kommer fra?

 

Tviler på at han finner mange PC spillere blant dem, og hvertfall fans fra orginalen.

 

Sannelig, rett å slett frekt og komme med slike prosenter ut fra intet. Kjenner jeg blir mektig irritert. OFP var banebrytende, Dragon Rising (nekter plent å kalle det OFP) er og blir bare en billig utvannet kopi... skamme seg.

 

Jeg tviler sterkt på at de en gang klarte å appellere til 5-10% av fan basen

 

Ja samme tror jeg, er jo også katastrofe at Sion Lenton får være med videre, jeg lurer på om den eneste kommunikasjonen han tok seg tid til å ha med Pc-forumet etter release var et aldri så lite "nice" i en post...tror mange på ARMA forumet lo en del av det.

 

Har aldri fulgt ett spill som tilsynelatende har hatt så mye påstått potensial men som ble slaktet så mye av PC-spillerne op forumet, og en GOD del følte seg rett og slett lurt av Codemasters og anklage dem for falsk markedsføring. Jeg kan godt dog innrømme at jeg skal følge utviklingen av spillet med ett halvt øye, men jeg har vel null forhåpninger, selv om jeg "faktisk" håper de får til noe bra slik at det kommer mer kvalitet inn i sjangeren som Bohemia så godt som er alene i, men jeg tror nok ikke denne utgaven av Flashpoint blir laget for å konkurrere direkte med ARMA-serien.

Lenke til kommentar

Dette var gode nyheter etter endt øvelse! Tenkte selv at Codemasters hadde lagt ned tanker om Flashpoint, men dette var jo heldigvis feil.

 

Syntes selv OFP: Dragon Rising var konge (på konsoll, vel å merke), og er enig i at det er visse ting ved ordresystemet og liknende som trenger en overhaling samt noen få bugs. Håper de bygger videre på co-op-delen, som i mine øyne er spillets beste styrke. Legg også inn muligheten til å velge våpen (eventuelt gjøre det slik at man må spille med faste våpen første gang man spiller, og så kunne velge).

 

Kan se at PC-spillere ikke liker retningen Codemasters fører OFP, men til gjengjeld står jo også den glimrende ARMA-serien fremdeles igjen på den platformen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...