Gå til innhold

The Darkness-oppfølger på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg storkoste meg med The Darkness når det kom. Var et fantastisk spill etter hva jeg husker. Mener å erindre at en oppfølger var snakket om like etter lanseringa. Har faktisk prøvd å leite opp info i ettertid, og ikke så langt tilbake i tid heller. Blir megakult om det faktisk kommer, blir nok et kjøp da.

Lenke til kommentar

ganske greit eneren,men etter 4-5 timer gikk jeg lei.Husker jeg ikke kom videre og ble nesten gal av all loadingen bare du skulle innpå andre områder/steder.Hadde ikke tolmodighet akkurat når det gjaldt dette og det endte med jeg la det bort for å prøve igjen senere.Noe jeg aldri gjorde og tror jeg også har gitt bort spillet,kan ikke huske sist jeg så det ihvertfall...Tviler på det blir noe kjøp på meg.

Lenke til kommentar

Jeg er blant dem som er storforelsket i The Darkness, og en oppfølger er definitivt velkommen! Synd det ikke er svenske Starbreeze som står for utviklingen denne gangen, selv om det er for tidlig å avskrive en oppfølger som "dårlig" lenge før den kommer ut.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ikke likte med The Darkness var at det til tider følte som om byen man tuslet rundt i var totalt blottet for innbyggere. Utover det så hadde spillet en suveren stemning, herlige våpen, flotte animasjoner og herlig action. Da jeg hørte om en potensiell oppfølger ble jeg rett og slett sprudlende glad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...