Gå til innhold

Nytt Total War på E3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg har fått nok av kruttvåpen. Syns slagene i Empire var sikkelig statiske og kjedelige. Ser også for meg at det er mange problemer med å tilpasse TW motorn til moderne krigføring; antall soldater, bunkere OL, kontroll over luft og atileri osv. Ser mye heller for meg at de lager noe basert på litt eldre historie, freks persia, hellas eller hvorfor ikke det arabiske imperiumet? En shogun oppfølger kunne også vert stilig.

Lenke til kommentar

Yess! Et nytt TW uten krutt! Noen der oppe må like meg :)

Har spillt så mye TW2 medevial at jeg oppdaterrer TWCenter daglig for å se etter nye mods. I min sult har jeg faktisk lekt en del Empire og Napoleon.

 

Så et oldtids TW med naval battles..wow...

 

Lord nuker. WWI eller WWII blir helt feil for meg. Da har du slikt som Theatre of War du kan leke med :) TW uten formasjoner blir for meg helt feil.

Lenke til kommentar

Hellas er langt ifra tatt for seg i Alexander TW, den var selv alt for svak, men skal de virklig ta for seg hellas, så må de gå lenger tilbake til Perserkrigene-Pelloponnes krigen og muligens slutte av der Rome TW starter. Eller de kan gå tilbake til rundt 1300-1200 BC eller før, få med seg Ramses den Store, Trojaner Krigen, Hettittene, Babylonia og Assyrerriket. Det hele kan slutte av med sjøfolket som hvisstnok tok knekken på alle disse store rikene, untatt egypt.

 

Det er en som påstår at vi vill få 2 spill, den ene som tar for seg østen og kina, mens den andre tar for seg Rome, begge disse spillene skal kunne forenes og du får muligheten til å erobre Kina som Romerne eller motsatt, alt dette kan være oppdiktet, men jeg liker ideen.

Lenke til kommentar

Yippie! Gleder meg til å finne ut av hva det er, og om de bruker en ny engine, noe jeg betviler.

 

Jo det blir nok ny engine, de har hele tiden laget 2 spill på samme spillmotor, shogun-Medieval, så ny med Rome-Medieval 2, og den siste Empire-Napoleon, Så ny spillmotor blir det nok.

Lenke til kommentar

Yippie! Gleder meg til å finne ut av hva det er, og om de bruker en ny engine, noe jeg betviler.

 

Jo det blir nok ny engine, de har hele tiden laget 2 spill på samme spillmotor, shogun-Medieval, så ny med Rome-Medieval 2, og den siste Empire-Napoleon, Så ny spillmotor blir det nok.

 

Ja jeg er klar over den vanlige rekkefølgen, men tviler litt fremdeles med tanke på at Napoleon kom så kjapt og er så likt i oppbygning sammenlignet med Empire. Frykter de bare pusser på den nåværende motoren, men håper du har rett :)

Lenke til kommentar

Trykte på linken å ja det er hvist en som sier CA har sakt de vil bruke samme motor, hmm det høres ikke helt bra ut, men de kan vell gjøre mer enn moddere, grafikken er jo bra nok, er bare om alle ellementene i for eksempel falanks krigføring vil funke orntlig eller ikke, i Rome så oppførte en Gresk falanks seg helt likt som en macedonsk, når moddere fikk de til å bruke overhand som er den korekte måten for en gresk og med kunn en arm, så funket det ikke orntlig som en falanks de ble mer induviduelle krigere, skal de lage ett som satt til den greske verden og hoplite tiden, så bør de virklig komme opp med nye måter å få en falanks til å funke, det at de bakre rekkene dytter må være med imo, er det som vant slaget når de brøt seg igjennom på ett sted da gikk moral for de troppene rett i bakken, de stod ikke å stakk hverandre ihjel med spyd helt til en side plutslig knakk, var det at de svekket linja med spyd for så å dytte seg igjennom, så kunne de rulle opp linja gjennom det stedet de hadde trengt igjennom og slaget var over. håper dette kan gjøres med nåværende motor, men har mine tvil, det var tross alt en grunn for at Epaminondas lagde en falanks vinge 50 rekker tykk og slo igjennom den spartanske falanksen som var bare 8-12 rekker tykk.

 

Men nå er det ikke sikkert det skal handle om grekerne, jeg bare sier at motoren bør kunne simulere åssen soldater virkelig sloss forhold til tiden, sjø slag med Ramming blir å noe de må kunne simulere riktig, tror ikke det blir så stort problem men. Jeg er hvertfall veldig spent på sjøslag med ramming og boarding, kommer til å bli rått vil jeg tro :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...