Gå til innhold

– Crysis 2 er en Halo-dreper (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har egentlig ikke fatta hva greia med Halo er, annet en at det var på consol

0m det var på PC så ville det vært greit nokk, men ikke noge spess

 

Crysis ga oss drakta som gjor at vi kunne velge selv hvordan vi ville spille

Så jeg ser frem til det

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke fatta hva greia med Halo er, annet en at det var på consol

0m det var på PC så ville det vært greit nokk, men ikke noge spess

 

Crysis ga oss drakta som gjor at vi kunne velge selv hvordan vi ville spille

Så jeg ser frem til det

 

Nei, halo er en middelmådighet som jeg mistenker sterkt neppe hadde gjort det like bra på en plattform der man var vant til kvalitets_FPS, kontra på konsoll. Når det er sagt så er det jo et poppis spill, og crysis er ikke akkurat noen bauta av kvalitet det heller, så jeg tror ikke de lykkes.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke fatta hva greia med Halo er, annet en at det var på consol

0m det var på PC så ville det vært greit nokk, men ikke noge spess

 

Crysis ga oss drakta som gjor at vi kunne velge selv hvordan vi ville spille

Så jeg ser frem til det

 

Nei, halo er en middelmådighet som jeg mistenker sterkt neppe hadde gjort det like bra på en plattform der man var vant til kvalitets_FPS, kontra på konsoll. Når det er sagt så er det jo et poppis spill, og crysis er ikke akkurat noen bauta av kvalitet det heller, så jeg tror ikke de lykkes.

 

AtW

 

Kan du nevne noen kvalitets FPS med co-op som kom ut samtidig som Halo CE? For det har vært ett av høydepunktene med hele serien for min del.

Lenke til kommentar

Nei, halo er en middelmådighet som jeg mistenker sterkt neppe hadde gjort det like bra på en plattform der man var vant til kvalitets_FPS, kontra på konsoll. Når det er sagt så er det jo et poppis spill, og crysis er ikke akkurat noen bauta av kvalitet det heller, så jeg tror ikke de lykkes.

 

AtW

 

Av ren nysgjerrighet, hvilke andre FPS var det som overgikk eller kunne sammenlignes med Halo når det kom ut, enten på konsoll eller PC?

 

Forøvrig håper jeg det er noe i det EA sier. At utviklere prøver å overgå hverandre bidrar kun til mer og bedre underholdning for sluttbruker.

Lenke til kommentar

Trodde perioden med "Gamekillers" var over jeg, men her har vi altså enda et tilfelle av folk som ikke skjønne noenting. De som liker Halo kommer ikke til å slutte og like Halo bare fordi det kommer et nytt superpopulært spill. De som liker Halo liker det pga seriens takt og rytme i multiplayeren. Crysis/andre spill har sin egen stil. Å si at noen vil slutte og like én stil fordi det finnes andre er som å si at kristne skulle automatisk blitt muslimer om de hadde lest Koranen.

Lenke til kommentar

De eneste som jeg tror faktisk er kapable til å overgå Halo er faktisk Bungie. så det blir en spennende tid framover å se hva avtalen de har med Activision vill medfører.

 

Jeg er ikke noen Halo fan selv men helt klart jeg ser kvaliteten i produktet som har fenget så mange og vill fortsette å fenge mange i årene som kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...