Gå til innhold

Spill MechWarrior 4 gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det jeg også husker jeg. Om ikke det var mechwarrior 3 da, er så lenge siden. Jeg husker jeg satt å spilte det, likte alltid best den robboten som gikk på to bein og hadde hodet i mellom.

 

Stor pågang, ja det merker jeg, fy faen, det nedlastingsprogrammet holder på å kræsje konstant jo :(

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Må testes. Har kun spilt Mech Warrior 2, som jeg enda har boks og cd til :D

Det hadde (har...) støtte for en del kontrollere for å styre mech'en din, man kun bruke joystick (skyting, fart og styring), fotpedaler (torso rettning) og vr hjelm (synsrettning i cockpit), og standard kontrollere som mus og tastatur. Husker det hadde ganske stor wow faktor den gangen, selv jeg aldri fikk spilt det med annet enn mus og tastatur.

Lenke til kommentar

Jeg er gammel Mechwarrior-fan, men jeg likte ikke M4 noe spesielt. Vil anbefale folk som ikke har prøvd serien å heller prøve Mechwarrior 3. Utrolig heftig med kulere oppdrag og mech`er som virker tyngre på en mer realistisk måte enn i 4. Grafikken i Mechwarrior 3 er absolutt akseptabel selv i dag, mens lyd, stemning og gameplay slår det aller meste som finnes. (inkludert M4 :p)

Mechwarrior 2 er også bra, men der merker man alderen på en helt annen måte enn M3.

 

EDIT: I alle Mechwarrior-spillene er det en fordel med joystick med enten rotasjonsakse (MS sidewinder), eller pedaler, evt. TrackIR el.

Endret av hardrock_ram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...