Gå til innhold

Anmeldelse: Army of Two: The 40th Day (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6/10 er for lavt. Er som regel rimelig enig i anmeldelsene på gamer.no, men jeg minner om at dere ga gears of war 2 10/10 (riktig karakter forøvrig).

 

På mange måter synes jeg spillfølelsen og variasjonen er bedre i TFD, selv om historien (og eksplosjonene) ikke når helt opp. 8 eller 9 for meg :)

Endret av cacus
Lenke til kommentar

6/10 er for lavt. Er som regel rimelig enig i anmeldelsene på gamer.no, men jeg minner om at dere ga gears of war 2 10/10 (riktig karakter forøvrig).

 

På mange måter synes jeg spillfølelsen og variasjonen er bedre i TFD, selv om historien (og eksplosjonene) ikke når helt opp. 8 eller 9 for meg :)

 

Det er jeg helt uenig i, og siden dette er din første post, kan det heller ikke tas alvorlig.

 

Army of TWO er gøy, men blir lett glemt i mine øyner.

Lenke til kommentar

Det er jeg helt uenig i, og siden dette er din første post, kan det heller ikke tas alvorlig.

 

Army of TWO er gøy, men blir lett glemt i mine øyner.

 

Artig med slike seriøse svar :)

 

Gamerankings.com gir det 75% basert på 28 anmeldelser, så jeg er tydeligvis ikke helt på jordet, selv om det er min først post (Link)

Endret av cacus
Lenke til kommentar

6/10 er for lavt. Er som regel rimelig enig i anmeldelsene på gamer.no, men jeg minner om at dere ga gears of war 2 10/10 (riktig karakter forøvrig).

 

På mange måter synes jeg spillfølelsen og variasjonen er bedre i TFD, selv om historien (og eksplosjonene) ikke når helt opp. 8 eller 9 for meg :)

 

Det er jeg helt uenig i, og siden dette er din første post, kan det heller ikke tas alvorlig.

 

Army of TWO er gøy, men blir lett glemt i mine øyner.

 

Hva slags måte er det å ønske nye forumbrukere velkommen på? De er vel like berettiget til en mening som folk med et par hundre poster?

 

On topic: Kommer nok til å kjøpe spillet siden jeg synes det første var grei underholdning, men det blir nok ikke før jeg får det fra feks play til 200. Det er sikkert et ok spill for en kveld med taco og spilling.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke alle sine første poster betyr at de troller, men når ens første post er negativt, vekker det mistanke i min mening.

 

Har vi glemt Uncharted 2 anmeldelsen allerede?

 

jeg gir da blanke F'en om en fyr har 1 post, 100, eller 10.000, men det vekker mistanke bare.

 

Har skjedd flere ganger på forskjellige forumer, han ga sin mening uten å utdype den, kan likså godt kaste den meningen i søpla, og nå som han har tatt gamerankings i bildet er hans mening enda mer søppel, men for all del, det er hans mening.

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke posten til cacus var negativ. Slik jeg leste den synes han 6 var for lite og at spillet i hans øyne burde få 8 eller 9. Ikke noe surving fra hans side. Det er mulig jeg er helt blind for trolling, men jeg så ikke noe (det er vel heller vi som troller :p).

 

Jeg er enig i at en god argumentasjon gir en mening mer tyngde, men må man virkelig utdype alle meningene sine? Jeg synes Eva Mendes er pen, jeg synes det er dumt å stikke heroinsprøyter i øyet, og jeg liker Mass Effect bedre enn Halo. Cacus synes tydeligvis at Army of Two 40th day var et bra spill. End of story.

 

Å understøtte argumentene sine med tall er vel helt naturlig. Å støtte seg til at andre (anmeldere som blir inkludert på gamerankings) også liker spillet er vel en helt legitimt.

 

Man kan sikkert diskutere hvor godt bilde gamerankings gir på hvor bra enkeltindivider synes et spill er. Halo blir for eksempel stort sett lovprist, mens jeg liker det bare sånn passe. Mange synes Army of Two (det første) var dårlig, mens jeg har spilt gjennom det tre ganger.

 

Amir90, du har sikkert rett i at det er mange enkeltindivider som registerer seg på nytt for å starte med trolling, men det er da dumt å ta i mot alle nye forumdeltagere med innstillingen om at de kun kommer for å trolle.

Lenke til kommentar

Greit, jeg bøyer meg ned i støvet gamer.no :)

 

Gamer.no er for et godt community for meg at jeg skal prøve å ødelegge opplevelelsen, jeg sier beklager til cacus for min dårlig mottagelse og oppførsel.

 

Men jeg vil legge til at det å understøtte sitt argument med tall fra alla Gamerankings er ikke bra, men det kan vi diskutere enn annen plass.

 

Jeg får spørre, eller si mening på en mer høflig og åpen måte neste gang.

Lenke til kommentar

Gamer.no er for et godt community for meg at jeg skal prøve å ødelegge opplevelelsen, jeg sier beklager til cacus for min dårlig mottagelse og oppførsel.

Ikke noe problem. Står respekt av det der, tror jeg aldri har opplevd at noen beklager seg på et internet-forum før. Mulig jeg bare har vært på feil forum :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...