Gå til innhold

Natal-arvtager på vei? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

veldig spennende må eg si. det kan bli veldig gøy å spille med en trådløs sak som det der, men det eg fant mest intressangt var kosen de kunne bruke det i verdagslivet. dette kan absolutt bli en teknologi som kan bli brukt i mange sammenhenger

 

men den må nok forbedres litt for visst du da gjør en bevegelse med et uhell så begynner den å bytte sang og åpner døren og slikt, det kan bli plagsomt i lengden. men kan nok funke veldig bra ;)

Lenke til kommentar

Så denne videoen her en gang tidlig i desember (selv om denne er lagt ut 1. januar 2010) og da mener jeg å tro at de ikke hadde noe med microsoft å gjøre, så ble selv litt overrasket over videoen da. Men trodde aldri at microsoft skulle komme så fort på banen og ta patent på det. Tror at det blir en veldig god stund før vi ser dette i både spill og dagligliv, men men, kult er det ;)

Lenke til kommentar

Natal=hoppe inn foran kameraet. Dette=koble kabler og allmulig ondskap til seg selv.

 

Jaja, de prøver nå flere ting samtidig, det skal de ha! Hvis man etterhvert kan kombinere disse teknologiene så er det som jeg ofte sier, enorme muligheter hvis de holder mål. Er vel ikke annet å gjøre enn å spenne seg med tålmodighet!

Lenke til kommentar

Wow, tenk å kunne styre eit spel ved hjelp av musklane. :o

 

Men, eg har ein idè...i staden for å kople elektroder til kroppen, kva med å bruke musklane til å trekke i senene som går ut til fingrane, som igjen kan manipulere eit mekanisk-elektrisk grensesnitt mot konsollen? Ville ikkje det ha potensiale til å bli enklare og meir presist?

 

Kay

Lenke til kommentar

Wow, tenk å kunne styre eit spel ved hjelp av musklane. :o

 

Men, eg har ein idè...i staden for å kople elektroder til kroppen, kva med å bruke musklane til å trekke i senene som går ut til fingrane, som igjen kan manipulere eit mekanisk-elektrisk grensesnitt mot konsollen? Ville ikkje det ha potensiale til å bli enklare og meir presist?

 

Kay

i_see_what_you_did_there.jpg

 

Well played Sir, well played. Jeg mener dog at dette har utrolig stort potensiale. Hva med muligheten til å la venstrearmen til spillkarakteren din bevege seg i en helt annen retning enn høyrearmen? Denne teknologien kan potensielt bidra til å gi mer realistiske og funksjonelle kroppsdeler i dataspill.

Lenke til kommentar

Well played Sir, well played. Jeg mener dog at dette har utrolig stort potensiale. Hva med muligheten til å la venstrearmen til spillkarakteren din bevege seg i en helt annen retning enn høyrearmen? Denne teknologien kan potensielt bidra til å gi mer realistiske og funksjonelle kroppsdeler i dataspill.

:) Jaudå, det kan nok tenkast at dette kan gi rom for nokre interessante spelopplevingar med den rette programvara. Det er òg i seg sjølv positivt at ein prøver ut nye ting. So får vi sjå kva som blir reine gimmickar og kva ein finn gode bruksområder for.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...