Gå til innhold

Rockstar-sjef snakker om GTA V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper de drar til en helt ny by, og jeg håper de lager et helt nytt spill. Om GTA IV skal være ameln for fremtidige spill holder jeg meg uten problemer unna franchisen. Liberty City slutta forøvrig å være spennende når jeg var ferdig med Liberty City Stories.

 

Noe lignende San Andreas hadde vært fint, de må gjerne gjøre San Andreas om igjen med CJ og gutta fortsatt aktive.

Lenke til kommentar

Byen er ikke så interessant, jeg er mer opptatt av tidsalderen og musikken. Vi har jo 60-tallet (London), 80-tallet (VC), 90-tallet (SA) og begynnelsen og slutten av 00-tallet (III og IV).

 

Og, ja, jeg håper de klarer å redde seg inn etter IV. Makan til deprimerende og sjelløst spill skal man lete lenge etter.

 

 

Du om det... Liker den dystre stemningen.

Lenke til kommentar

Er det ikke sånn at Rockstar kommer med et "GTA" lignende ut i Mars? Red Dead Redemption hvis jeg ikke husker feil. Gleder meg hvertfall til dette..

Det sies at det skal bli et San Andreas i ville vesten, noe jeg kan helt klart digge herifra til månen. Et cowboyspill som er åpent generelt er diggbart.

Lenke til kommentar

Er det ikke sånn at Rockstar kommer med et "GTA" lignende ut i Mars? Red Dead Redemption hvis jeg ikke husker feil. Gleder meg hvertfall til dette..

Det sies at det skal bli et San Andreas i ville vesten, noe jeg kan helt klart digge herifra til månen. Et cowboyspill som er åpent generelt er diggbart.

 

Jepp : )

Endret av SveinKB
Lenke til kommentar

Neh, stripet genser og skinnjakke lar seg ikke kombinere. Jeg har PC-versjonen selv, og mixingen og matchingen er nokså begrenset. Skinnjakkene er ubønnhørlig låst sammen med track suit-toppene.

 

Du sikter vel til det Nederste bildet? Isåfall så er det fullt mulig å kombinere stripete genser med fligth jacket. Den der heter Flight jacket in sand og kan kjøpes på den første kles butikken i Hove. Når det kommer til hanskene har jeg ingen anelse.

Lenke til kommentar

I GTA1 var Liberty City første byen. Liberty City var også første byen i 3D-utgaven (GTA3). Deretter fulgte Vice City på (som jeg riktignok mener var tredje byen i det aller første, men andre byen hvis du så på hvordan de var lagt opp i menyen :p ).

 

Det er DEFINITIVT Vice City sin tur nå, OG 80-tallet selvfølgelig. Og hvis vi ikke skal se på størrelsen på byen mener jeg Vice City er det gøyeste GTA i 3D til nå. Sola som alltid skinte, stjerneklare netter, og en deilig sammensetting av 80-talls musikk!!

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Uhh.. er det oppe for diskusjon hvor det skal være? Det er jo ingen tvil. Det blir Kragerø!

 

Eller ikke. Vet ikke helt hva jeg håper på, annet enn at det blir minst like stort som San Andreas når det gjelder areal. Nå har de mye mer erfaring med RAGE, noe som merkes fra GTA IV til TBOGT. "Fra scratch" burde de kunne ta helt av! :)

Lenke til kommentar

Grand Theft Auto: Kragerø, ja det hadde vært noe. Og hadde de tatt i bruk Natal kunne du stått og vinket til Laland fra båten i spillet.

 

Neida, men jeg håper på mer variasjon i omgivelsene. De andre spillene i serien har hatt bra variasjon, spesielt San Andreas, men det ble dog litt for stort synes jeg. Byen i GTA IV ble raskt kjedelig, samme med oppdragene og folkene som ringte hele tiden. Tror faktisk en by i Italia kunne vært skøy, f.eks Roma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...