Gå til innhold

Vi ser på Corsair Link


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I grunnen eit interessant konsept, sjølv om det ser ut som at det er ein føresetnad at du brukar ein del av Corsair sine eigne produkt (i alle fall straumforsyning og minnebrikker) for at det skal fungere optimalt. Basisfunksjonar som viftestyring og overvaking av temperatur skulle no fungere uansett, men då finst der saktens enklare og billegare løysingar som er vel så greie å gå for.

 

Uansett, det vert interessant å fylgje med på - spør du meg så er tanken god, i alle fall! :)

Lenke til kommentar

Når Link ble annonsert for en tid tilbake hørtes det helt unyttig ut. Men dette ser faktisk ut til å være en god, gjennomtenkt løsning. Det er allerede mange som har en PC bestående av hovedsaklig Corsair komponenter. Dette vil nok være mest til dem.

Jeg ser ikke for meg at dette er noe jeg kommer til å bruke penger på, men slike "nyvinninger" har en tendens til å få lignende gratisløsninger til å dukke opp.

Lenke til kommentar

Apple-takter over dette... more shit you don't really need.

 

Nja, uenig med deg her.

Om noe så er det nettop dette entusiaster og litt større firma har bruk for, en god og grundig oversikt over statusen til alle pc-komponentene på en vettug måte.

 

Personlig sitter jeg med både Rivatuner og Amd Overdrive nettop for å ha oversikt over systemet mitt, i tilleg brukes det også Crystaldiskinfo for harddiskene.

Om jeg kan gå ned til et program som attpåtil har bedre kontroll på eksterne komponenter så er jo dette et sjakktrekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...