Gå til innhold

Motorola tilbake i Norden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Løve, hvis det er pre droid era, så tror jeg vi kan se bort fra det :)

Jepp, hadde Droid x kommet til Norge, hadde jeg vært en stolt eier! Det eneste negative med Motorola er at de(bortsett fra den originale Droid) har en låst bootloader, noe som gjør det svært vanskelig å roote telefonene. Det positive igjen er at de er i samtaler med oss brukere og prøver å finne en løsning som passer alle.

 

Jeg har også hatt 2 Motorola-telefoner, og det var en lite hyggelig opplevelse, men dersom de kommer tilbake med Androidtelefoner med kvaliteten til telefonene de har lansert i USA, skal jeg absolutt vurdere det.

Endret av Torhaccc
Lenke til kommentar

Motorola Milestone er jo en helt rå telefon, men så lenge Motorola Europe svikter totalt i alt som heter kundeservice er det lite aktuelt å fortsette som Motorola-kunde. Droid fikk sin 2.2 oppdatering i sommer, mens vi som har Milestone fortsatt venter på denne oppdateringen. 2.1 (og 2.1.1) er FULL av bugs og tidvis er telefonen ubrukelig.

 

Når det er sagt er Motorola rå på hardware. Byggekvalitet og design er i toppklasse. Om de satser skikkelig i Europa som de gjør i USA og leverer både telefoner og softwareoppdateringer i rimelig tid vil de nok kunne gjøre det godt.

 

Xoom ser for øvrig helt rå ut!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12

haha ja er jo bare å se på motorola europe på facebook så ser dere hvor fantastisk kundeservice dem har. de bryr seg virkelig ikke.

 

eneste jeg liker med motorola er utseende og byggekvalitet. alt annet er ordentlig drit, feks milestone og xt720 har enormt dårlige skjermer og software. og pga motorola europe så får du heller ingen updates. evig rebootloop ftw.

 

om de kommer med windows phone 7 derimot...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Løve, hvis det er pre droid era, så tror jeg vi kan se bort fra det :)

Jepp, hadde Droid x kommet til Norge, hadde jeg vært en stolt eier! Det eneste negative med Motorola er at de(bortsett fra den originale Droid) har en låst bootloader, noe som gjør det svært vanskelig å roote telefonene. Det positive igjen er at de er i samtaler med oss brukere og prøver å finne en løsning som passer alle.

 

Jeg har også hatt 2 Motorola-telefoner, og det var en lite hyggelig opplevelse, men dersom de kommer tilbake med Androidtelefoner med kvaliteten til telefonene de har lansert i USA, skal jeg absolutt vurdere det.

 

xoom vil ikke ha en låst bootloader, samt at det kommer en wifi-only versjon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For dei som måtte vere interesserte så sendte eg nett ein førespurnad til Motorola si kundestøtte for å finne ut noko meir om den skandinaviske lanseringa av Defy som der har gått rykte om. Her er svaret eg fekk frå dei:

 

Thank you for contacting Motorola.

 

In response to your e-mail, we would like to inform you that we plan to release Motorola Defy for Scandinavian Market in second quoter of this year. However, we do not have confirmed date when it will happen.

Med andre ord så vil det tydelegvis skje ting på denne fronten i næraste framtid. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det noen som vet noe mer om datoer og situasjonen i dag?

Dette fekk eg frå CDON den 2. mai då eg spurde dei om den skandinaviske versjonen av Defy:

 

Hej,

 

Vi kommer att få in denna telefon i färgen svart om några veckor. Dessvärre har vi inte fått något exakt datum ännu.

Så fort vi vet mer kommer produkten upp på vår hemsida med aktuell information.

Elles så har våre næraste naboar i aust skrive litt om saka:

 

http://www.swedroid.se/motorola-satsar-pa-norden-lanserar-motorola-defy-med-nordisk-mjukvara/

http://www.mobil.se/articles/taliga-motorola-defy-i-svensk-version-1.469443.html

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...