Gå til innhold

Nytt parti: De liberale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal jeg vurdere et parti, så skal jeg vite hvem som står bak. Presenter dere som personer og som politikere. Mindre byråkrati, mer skole og nei til EU er heller ikke spesielt unikt, så jeg savner det som forteller hva dere skal gjøre som ikke Venstre eller DLF gjør. Og ikke minst det jeg savner litt hos mitt eget parti: Ansvarliggjøring av de liberaliserte borgere. Lag en side og et mer utførlig prinsipprogram så kanskje det blir noe...

 

Lykke til!

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor lage et nytt liberalistisk parti når man allerede har slike som DLF? Dere har såvidt oppslutning til et parti, hvorfor danne flere?

 

Nå er jo DLF ekstreme og Trollete(selv til å være et parti). Hvis de er en mellomting av DLF og Venstre kan de fort bli på størrelse på Rødt, som en slags motvekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor lage et nytt liberalistisk parti når man allerede har slike som DLF? Dere har såvidt oppslutning til et parti, hvorfor danne flere?

 

Nå er jo DLF ekstreme og Trollete(selv til å være et parti). Hvis de er en mellomting av DLF og Venstre kan de fort bli på størrelse på Rødt, som en slags motvekt.

 

"Våre hjertesaker er innføring av markedsøkonomi i Norge, og en sakte, men sikker nedbygging av velferdssysteme"

Lenke til kommentar

Det er vel liberalistene's "problem", om man kan si det slikt. Jeg har det inntrykk at de er så pass individualister at det er vanskelig å gå i flokk med et annet allerede eksisterende parti.

 

Hvis jeg googler korrekt, så er vel lederene av dette nystartede partiet så pass unge at de ville ha problemer med å få lederverv i DLF's organisasjon.

Endret av Sondring
Lenke til kommentar

Hvorfor lage et nytt liberalistisk parti når man allerede har slike som DLF? Dere har såvidt oppslutning til et parti, hvorfor danne flere?

 

Nå er jo DLF ekstreme og Trollete(selv til å være et parti). Hvis de er en mellomting av DLF og Venstre kan de fort bli på størrelse på Rødt, som en slags motvekt.

 

"Våre hjertesaker er innføring av markedsøkonomi i Norge, og en sakte, men sikker nedbygging av velferdssysteme"

 

De er vel iallefall for at Helse og utdanning skal bli betalt av staten, DLF er ikke det.

Lenke til kommentar

Hvorfor lage et nytt liberalistisk parti når man allerede har slike som DLF? Dere har såvidt oppslutning til et parti, hvorfor danne flere?

 

DLF vil ikke blande seg inn i skolen (kun utdanningen av dommere, politi og militærpersonell), mens...

 

De Liberale vil satse større på skolepolitikk, både når det gjelder undervisning, og utdanning av lærere.

Endret av ape i båt
Lenke til kommentar

Det er vel liberalistene's "problem", om man kan si det slikt. Jeg har det inntrykk at de er så pass individualister at det er vanskelig å gå i flokk med et annet allerede eksisterende parti.

 

Sammenlignet med oss anarkister tror jeg ikke han har stoerre problemer. :cool:

 

Oensker dem lykke til jeg selv om jeg ikke skrev under (hoerer rykter om at slike lister blir overlevert Staten :ph34r: )

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

De Liberale vil fjerne velferdsstaten, men fortsatt "satse" på skole?

For ikke å snakke om at de ønsker offentlige sykehus.

Sosialliberalisme.

 

Kanskje litt mer til høyre enn Sosialliberalister, f.eks Venstre er Sosialliberalister.

Hvorfor oppfører venstre seg ikke liberalistisk da? Sosialliberister ville stått for en legalisering av gambling, stripping, og narkotika.

Lenke til kommentar

De Liberale vil fjerne velferdsstaten, men fortsatt "satse" på skole?

For ikke å snakke om at de ønsker offentlige sykehus.

Sosialliberalisme.

 

Kanskje litt mer til høyre enn Sosialliberalister, f.eks Venstre er Sosialliberalister.

Hvorfor oppfører venstre seg ikke liberalistisk da? Sosialliberister ville stått for en legalisering av gambling, stripping, og narkotika.

 

Kan ikke svare for Venstre, men Unge Venstre vil allefall ha legalisering av gambling, Prostitusjon, stripping, og narkotika.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...