Gå til innhold

Anmeldelse: The Sly Collection (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn spilte jeg aldri Sly på PS2, men det tar jeg igjen nå med renter. For tiden sitter jeg fast hos Mug Shot (finner ikke flere brett...) :blush: og fikk Ratchet & Clank: Tools of destruction nylig, men jeg kommer garantert til å vende tlibake til Sly og gjengen. Ratchet er og blir favoritten min, men Sly er på en solid andreplass. Jak og Daxter? Hvem er det? :p

 

Btw vi har ikke begrenset liv i Sly 1. Eller jo, vi har det for så vidt, men om vi får Game Over starter vi bare på starten av brettet vi holder på med i stedet for på forrige checkpoint.

Lenke til kommentar

Ja. Du må nok ha skandinavisk versjon hvis du skal ha norsk tale/tekst. Det gjelder for alle spill jeg har testet så langt til PS3. Handler for det meste fra play.com/England og da blir alt kun engelsk, men har kjøpt noen få fra Gamestop og CDON og da fått norsk tekst/tale.

 

Så lurte jeg på hvordan 2-playerdelen på disse spillene fungerer. Er det noe av det samme som lego-spillene eller? At man kan samarbeide seg gjennom alle spillene?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...