Gå til innhold

Test: Helg - Spill: Android og Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tiboine: Gavekort/"kontantkort" for App Store er nok enklere tilgjengelig, enn eventuelle tilsvarende løsninger i Android Market. På stående fot kan jeg ikke si jeg kjenner til om slike løsninger finnes for Google Checkout, men så har vi heller ikke utforsket dette så veldig. Normal betaling skjer med kredittkort/debetkort begge steder.

 

Det skal jo uansett sies at Android Market for kjøpe-apps har vært tilgjengelig kun en kort periode. Det tok rimelig lang tid fra App Store ble åpnet for Norge før gavekortene ble lett tilgjengelig, såvidt jeg husker.

 

(edit)

Fikset forresten prisene jeg så at noen av dere klaget på. Dere har helt rett i at man burde kunne forvente norske priser fra et norsk nettsted. Årsaken til litt omstendlig oppgitte priser er at Per Øyvind testet apps på Android og jeg testet dem på Iphone og Ipad. Dermed var det kun jeg som hadde direkte tilgang til korrekte priser, mens Per Øyvind måtte forholde seg til ca.-priser fra utviklernes hjemmesider. Skal ha ryddet opp i det meste nå, og vi satser på å holde det slik også fremover :)

Endret av fjarle
Lenke til kommentar

"Grafikkhoren" i meg fallt for fristelsen og kjøpte Infinity Blade her om dagen, selv om eg mistenkte at det kanskje ville bli en noe kortvarig affære...Grafikken var jo bare helt vill, som forventet. Gameplayet derimot tiltaler meg ikkje i så veldig stor grad. Tror neppe eg kommer til å ende opp med så mange bloodlines gjennomkjøringer for og si det sånn :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dumt man må ha kredittkort for og kjøpe ting på Android market -.-

hvordan betaler man i appstore da? kuponger? klarer helt fint å betale med bankkortet m/visa i google checkout.

 

Litt seint svar, men har akkurat oppdager "varsler"funksjonen her på siden ^^

 

 

Det jeg mente var at man burde kunne brukt pengene man har på kontantkortet på mobilen, det er jo eneste muligheten vi under 18 år har som er enkel å bruke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...