Gå til innhold

HTC Legend får Android 2.2 i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det egentlig som har tatt så lang tid med å få ut froyo til legend i forhold til desire. Var ikke grunnen til at det tok tid, bare at de måtte tilpasse sense? Måtte de gjøre samme jobben en gang til for legend da eller? Jeg forstår ihvertfall ikke hva som tar så lang tid. Hvis de klarer sånt så fort på xda, hvorfor skal htc bruke så lang tid?

Lenke til kommentar

Telefonen min står og laster den ned nå!

 

Hva er det egentlig som har tatt så lang tid med å få ut froyo til legend i forhold til desire. Var ikke grunnen til at det tok tid, bare at de måtte tilpasse sense? Måtte de gjøre samme jobben en gang til for legend da eller? Jeg forstår ihvertfall ikke hva som tar så lang tid. Hvis de klarer sånt så fort på xda, hvorfor skal htc bruke så lang tid?

 

Quality Assurance

Lenke til kommentar

Er ikke fornøyd med oppdateringen. Hakkete menyer, og synes telefonen rett å slett er blitt mye tregere og mindre "smooth."

 

Noen forslag til hva jeg kan gjøre, siden alle andre er så fornøyde?

 

PS. Hadde ikke oppdatert hvis jeg visste om dette...

Slå av og på mobil - av innstalere apps du ikke bruker - slette ting fra minet - sette mobil til fabrikkstand :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter denne oppdateringen er telefonen om mulig enda verre enn før.

 

Batteritiden har stupt til 6 timer i standby med wifi skrudd på.

Apps starter av seg selv i bakgrunnen som aldri før. Spesielt festlig att "Kart" starter hele tiden. Andre faste "startere" er Meldinger, Aksjer og SMS Bank.

 

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Dette er første og siste Androidtelefon jeg kommer til å kjøpe.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...