Gå til innhold

Sjøslag blir gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk aldri hørt om dette spillet men virker fristende å teste det. Den nye betalingsmodellen ligner svært mye på Lord of the Rings Online sin som nylig blei lansert i Europa. Tror faktisk enkelte spill som dette kan tjene mere på å gå "F2P" enn å være vanlig betaling for alle. Folk tenker at det er helt gratis, tester ut og blir hekta. Ettervært innser man at man må betale litt for å få fullt utbytte av spillet og ender opp med å betale likevel.

Lenke til kommentar

Agreed. Jeg har lifetime membership med LOTRO, kjøpte det når det var på tilbud til en 7-800kr så jeg får 500 Turbine Points hver måned. De har blitt brukt flittig og jeg har fått meg Moria goat uten og gjøre evig lang repution grinding samt XP bonuser og annet fun. Det som også er fint med LOTRO sin model er at du kan betale en månedspris og være VIP og ha tilgang til alt, eller du kan kjøpe såkalte quest-packs til de ulike landområdene også funker det over alle kontoene dine. Med andre ord man har valgfrihet og DET liker jeg :w00t:

 

Jeg har nå blitt helt hektet på LOTRO igjen enda jeg har kunnet returnert når som helst før, litt på grunn av TP points som gjør at jeg får 25% mer XP av og slakte monstre men mest fordi spillet har blitt forandret til det bedre etter jeg sluttet. Huntern min er ikke lenger en svekling som sliter med og slakte et monster...tss, kan nå slakte flere uten problemer. Synd det bare er 24 timer i et døgn og at jeg har skole, jobb, venner og annet som tar opp tiden min. Spiller for tiden Minecraft, LOTRO, Eve Online, Call of Duty Black Ops og prøver så vidt ut World of Warcraft :p

 

Kan godt hende at F2P modellen blir det store nye innen MMO verdenen. Ivertfall for mindre MMOs som ikke har 12 millioner kontoer. Etter hva en kompis har fortalt meg så er vist Warhammer Online F2P også. Runescape har jo hatt denne modellen leeeenge men med en mye lettere versjon. Enten betaler du og får tilgang til alt eller så betaler du ikke. LOTRO o.l. gir de som betaler bonuser for og betale.

Endret av TheRealL
Lenke til kommentar

Jeg har også lifetime på LotRO og er fornøyd med det. De gjorde det faktisk bra før de gikk F2P med godt over 200.000 spillere og det har nok økt nå. De introduserte jo F2P utenfor Europa for lenge siden. Har hørt noen rykter om at AoC er gratis i Korea og folk tror det vil komme til Europa også snart. Champions Online blir også F2P over nyttår. Så det er mange som følger etter i et hardt marked :)

 

Edit: At WAR er F2P tviler jeg ikke på. Prøvde det en av de første månedene men det var jo så ubalansert og lite gjennomtenkt at jeg blei skremt.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...