Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Drar ikke damer på fest


Anbefalte innlegg

Hello, hallo!

 

Er en gutt på 17, fyller 18 om ikke så veldig lenge. Jeg elsker damer, og synes dem er fantastisk.

Jeg er i en kompisgjeng på ca 5 stk. 1 har fått seg dame, og 2 andre driver å roter med jenter på fester. Kysser og kliner + har draget generelt der. Sjarmen har dem også egentlig.

Og da sitter vi igjen med 2 stk av gjengen, og det er meg og en til. Jeg snakker med jentene, men jeg kommer liksom ikke noe lenger. Det er liksom som om jeg ikke er interessant nok ;) + at jeg har så lyst til å ha draget på damene og bare sleppe meg løs. Har lest og lest, lest og atter lest på nettet om kjærlighets tips, problemer ++. Evig masnge ganger. Men? :/

 

Når vi er på fest, så henger jeg jo med kompisene mine og sånn. Men etterhvert så mister jeg noen av dem, og da er dem som regel med noen jenter og snakker ++ (dere vet hvordan det er). Også står jo jeg der å mengder med med andre, men på dn måten at jeg ikke er i kontakt med jentene på den måten.. ah, er ikke lett åforklare ass. ;p

 

Kan noen værsåsnill hjelpe meg?

 

(PS: Jeg kler meg skikkelig, lukter godt, har bra stil på skolen (dvs; Kler meg skikkelig og med klær som passer. Har bra stil, og det får jeg også kommentarer på ;) )))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slapp av. Ikke gjør en så stor sak av det! Du er bare 17 år, come on, morroa har såvidt bare begynt! Bare vent til du blir noen år eldre. Skjønner at det kan virke som et press at gutta i kompisgjengen holder på med damer og ikke du. Det får du bare lære deg å tåle, og rett og slett ikke bry deg om. Du skal leve på dine premisser, handle når du er klar og når du ønsker å gjennomføre.

 

Det er helt klart kjekt å lese litt rundt om sosialisering, sjekking, jenter og slikt, og man får mange verdifulle tips og vinklinger. Men å fordype seg i det totalt er etter mitt skjønn ingen vits. For det første er det verdiløst med mindre du prøver det du leser i praksis, for det andre kan all den lesinga om jenter og sjekking, PUA'ing og kroppskontakt og gud vet hva gjøre det vanskeligere for deg. Det kan distansere jenter som ekstremt vanskelige vesener å komme innpå (noe de i grunn ikke er) og det vil dreie fokuset ditt fra å ha det kult og trives, til å analysere og være mekanisk.

 

Om det er sånn at du stagnerer og ikke kommer noe videre enn snakking får du prøve noe nytt da. Neste gang du snakker med ei jente får du legge om taktikken litt. Snakk om noe annet, ta mer på henne og ikke tenkt så mye på det du leser, men ha det KULT. Du skal ikke kun leve for at andre skal like deg, du skal i hovedska leve for at DU skal like deg selv (uten å krysse rasshøl-grensa seff)! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jepp! Men jeg føler meg jo litt uttafor når jeg ser resten holder på med damer og ''utvider'' nettverket sitt.. Offa meg. Det er ikke lett ;)

 

Men skal ta til meg tipsene du gir. Men har du noen flere tips til hvordan jeg kan gå frem for å skape kontakt? /interesse.

Er det sant at sjarmen spiller den høyeste faktor? Eller er humor mer viktig? (Vet jo med sikkerhet at humor mest sannsynlig er det viktigste..)

 

Men igjen!!" jeg har så lyst til å rote jeg å.. Selv om jeg er 17 lr ikke :)

Lenke til kommentar

Hva som er den viktigste faktoren er revnende likegyldig spør du meg. Du skal ikke dra ut å feste for å gjøre hele kalaset om til analyser, statistikker og sjekke-"vitenskap". Selvfølgelig er det lurt å ha lest alt det der og å ha det i bakhodet, men husk at du skal ut for å ha det morro! Le og prat med kompiser, snakk med, sjekk opp og ta på jenter og viktigst av alt trives! (trives, les: ha en god følelse i kroppen som gjør at du føler at du har kontroll og er glad.)

 

Mer konkrete ting må vel være kroppskontakt og blikkontakt, og her er kodeordet eskalering. Ta på jenta, fjern støv fra armen hennes, hold henne en kort periode på skuldra, dult borti rumpa hennes, gi henne en klem, et kyss og slå deg løs. Husk også å se jenter, (folk generelt) i øynene når du snakker med dem, gjerne kombinert med å være borti dem. Vis at du er en flott selvkontrollert og selvsikker kar.

 

Når du så flørter og snakker i vei, så føler du på situasjonen, kan jeg eskalere litt nå? Prøv, og kjenn på hvordan personen du snakker med reagerer.

 

Er kun en måte å bli flink med folk, jenter som gutter, og det er å prøve og feile, og du vil oppleve begge deler. Et godt tips er at du reduserer feil-frekvensen ved å ha kontroll på alkoholinntaket. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk for svar!

Da skal jeg neste gang; Ta borti jentene, flørte mer,- og på en annen måte. Kanskje ''være'' litt småfrekk også? : o) Gleder meg!

 

Nå blir det masse dumme spørsmål fra meg. Men hvordan ville du gått frem? Og hvordan gjør du det på fest når skal sjekke opp? Det bruker å være masse bra jenter der jeg er ;p Så.. For min del handler det også om det å gå frem..

 

Takk, igjen!

Lenke til kommentar

partlow har vel sagt det meste her ja :)

 

kort oppsummering: lev livet og ha det gøy. ikke vær redd for å drite deg ut, ta initiativ til å gjøre ting. Gjør det du vil, når du vil. Så skal nok jentene komme etterhvert :)

 

for å svare på spørsmålet ditt. Bare gå bort å snakk med dem, og bare play cool. og som partlow sier, ta på dem, hold øyekontakt. prat med en flørtende tone.

Endret av kammizez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det med kyssing av jenter på kinnet og sånn som jeg hele tiden gjør når jeg har drukket. Hva syns egentlig jenter om det når man gir dem en fylleklem (de åpner jo armene veldig frivillig med et smil) og et kyss på kinnet? Har jo aldri noe mot det selv. Litt OT kanskje..

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar

Ok.

 

Skal ts med meg masse av tipsene her. Neste gang skal jeg ikke ta meg så veldig høytidelig, og heller bare kjøre på.. Det hjelepr vel det sikkert. Har lyst til å bli en mer flørtete person, og jeg ser dette er noe jeg må jobbe med, ettersom det ikke ligger så naturlig for meg.

 

sorry ass.. Men noen innspill om måten jeg kan flørte på som kan dra damer? Kan noen nevne egne erfaringer også? =s Alt det som dere sier er noe jeg tar til meg.

Lenke til kommentar

Jeg er like gammel som deg og jeg drar heller ikke damer på fest. Jeg er helt tilfreds med det. Men jeg har også tenkt som deg.

 

Jeg har også en kompis eller to som kliner med jenter på så å si hver eneste fest. Men jeg har sett at vi er ikke så forskjellige. Jeg kunne gjort det jeg også. Det finnes noen grunner til at jeg ikke gjør det.

 

* De jentene kompisen min kliner med, er ikke alltid så pene. Jeg ville ikke klint med alle de jentene han har klint med.

 

* Jeg er ikke interessert i sånne store fester på lokaler med mange hundre mennesker. Jeg drar sjelden på sånne. De fleste festene jeg drar til er private hjemmefester. Det er vanligvis mange av de samme, kjente menneskene der, så jeg treffer sjelden nye jenter.

 

* De jentene jeg synes er pene, har ofte en kjæreste.

 

* Jeg er veldig opptatt av å kose meg. Når jeg drikker alkohol, finner jeg fort noe spennende å gjøre.

 

* Jeg er mer interessert i å få meg en kjæreste, så jeg styrer (bevisst eller ubevisst) unna jenter jeg vet det ikke vil bli noe mer med.

 

Kanskje du er som meg?

 

Hvis du vil ha flere damer må du bare senke standardene dine og lete aktivt etter jenter du ikke har truffet før. Tenk etter, hvis du er på en fest med 20 jenter, så må det i det minste være én som ville klint med deg hvis du bød deg fram? Du sier jo at du kler deg bra og steller deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp. Jeg kjenner meg igjen i noe av det, kan nevne hva:

 

De av jentene kompisene mine roter med på fester er som oftest ganske bra. Helt greit kan man si, vi kan vel si gjennomsnittet ++.

 

På festene er jeg opptatt av å kose meg jeg og, danse og ha det gøy, men også bli kjent med jenter og ha det gøy.

 

Mange av jentene jeg ser på fester, er ofte singel. Viss dem har type, er det ikke alltid dem får komme.. Vi prøver å styre unna jenter med type. ;p (Fordi vi vil ha det gøy med dem single)

 

Jeg vil ha meg kjæreste, og for meg er - fest en fest. Uansett hva :)

 

Vi har noen likheter, og noen ulikheter..

hmm..

Lenke til kommentar

Jeg kan legge til at jeg er mer opptatt av å bli kjent med folk og få nye venner enn å lete etter ei jente jeg kunne tneke meg å kline med. Så jeg prater med alle og blir kjent med både gutter og jenter. Så kan det hende at ei av jentene blir mer interessant senere, når det ikke er fest.

 

Jeg lar ikke livet og tankene mine kretse rundt at jeg "må ha dame". Jeg liker å bli kjent med nye mennesker, så alt annet får komme som en bonus.

Lenke til kommentar

Du sa noe der Bandidos-P. Men hva om jeg ikke er helt typen til å gi faen, men selv om jeg har veldig lyst? Det er bare ikke helt meg å løfte en jente osv.. Men jeg vil gjerne bli den typen! Typen som herjer på fester og har det gøy. Jeg vil bli sett på som sjarmerende. Også er jeg vle kanskje litt redd for å ta kontakt. =s

Lenke til kommentar

spørsmålet er jo om du vil ha deg et nyp eller om du vil ha ei du faktisk kan se i øynene igjen uten å føle anger:P Er du ute etter det første, så skal du se det funker like godt å drikke seg til mot... Da ender du som regel opp med noe mindre bra/klamydia(ikke at jeg noen gang har opplevd det :whistle: ) Derimot skal du ha ei du virkelig liker så kan det være lurest å faktisk ikke drikke i det hele tatt. evt. veldig lite. Bare press deg sjøl. Det er vanskelig å gå bort til ei ukjent dame når man er edru, men jenter er mer gira på folk som oppfører seg egentli. Og det aller viktigste er selvtillit! ikke sats på det dårligste du finner bare for å finne ei. Sett noen krav til standard! da føler du deg selv mye bedre bare av noe så lite! Da betyr det at du trur du kan få "drømmedama", da er allerde mye unnagjort. Og for guds skyld! Ikke lat som om du er noen du ikke er! tenkt deg hvis du har framstått som noen du virkelig ikke er, så klaffer det med deg og dama...kjipt å leve falskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...