Gå til innhold

Er dette HTC HD7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

windows mobile? gg life

 

 

Nei,

 

Windows Phone. Windows Phone 7 er bygget fra bunnen og programvare fra Windows Mobile 6.x fungerer ikke på WP7.

 

Jeg husker når HTC lanserte de første Android telefonene. Folk tenkte forsatt på Windows Mobile. Men nå er endelig den tanken borte og folk ser på HTC som ett merke som leverer litt av hvert. Windows Phone 7 vil ikke på noen måter kunne sammenlignes med det gamle.

 

Tar kanskje litt tid å forstå, men du vil se. Bare vent :)

Lenke til kommentar

windows mobile? gg life

 

 

Nei,

 

Windows Phone. Windows Phone 7 er bygget fra bunnen og programvare fra Windows Mobile 6.x fungerer ikke på WP7.

 

Jeg husker når HTC lanserte de første Android telefonene. Folk tenkte forsatt på Windows Mobile. Men nå er endelig den tanken borte og folk ser på HTC som ett merke som leverer litt av hvert. Windows Phone 7 vil ikke på noen måter kunne sammenlignes med det gamle.

 

Tar kanskje litt tid å forstå, men du vil se. Bare vent :)

 

aaah, trodde det var det samme :blush:

Lenke til kommentar

Det er det vel ikke galt med dette designet. Det fungerer og ser bra ut. Trenger ikke finne opp en ny ostehøvel hver gang man kjøper en ny ost.

 

Jeg vil bare se noen gjøre noe nytt med det, uten å på en eller annen måte gjøre telefonene styggere slik samsung har fått til.

 

Nokia ser ut som de er på rett kurs i den anledning.

Lenke til kommentar

Det er det vel ikke galt med dette designet. Det fungerer og ser bra ut. Trenger ikke finne opp en ny ostehøvel hver gang man kjøper en ny ost.

 

Jeg vil bare se noen gjøre noe nytt med det, uten å på en eller annen måte gjøre telefonene styggere slik samsung har fått til.

 

Nokia ser ut som de er på rett kurs i den anledning.

 

Nokia har ikke vært på noen kurs de siste årene. Alle telefonene deres ser klin like ut. Men det er smak og behag :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...