Gå til innhold

F1 2010 av Codemasters


Anbefalte innlegg

Da er det ikke lenge til et nytt bilspill av Codemasters! Rart det ikke har blitt opprettet noe emne for dette spillet enda! Lanseres for ps3/xbox360 & pc.

 

Release date:

 

EU Release Date - Sep-24-2010

US Release Date - Sep-22-2010

 

Info:

Immerse yourself in the glamour, pressure and exhilaration of the world’s most exciting motorsport as F1 2010 roars onto the track complete with all the official drivers, teams and circuits set to feature in the highly anticipated 2010 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™.

 

Compete against FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONS™ like Michael Schumacher, Lewis Hamilton, Jenson Button and Fernando Alonso and take on the full 2010 circuit line up featuring the return of the Canadian Grand Prix, Abu Dhabi and Singapore’s dramatic night race realised in glorious high definition for the first time and debut ahead of the drivers on the all-new Korean circuit.

 

Powered by Codemasters’ EGO Game Technology Platform, the world of FORMULA ONE comes to life with jaw-dropping visuals, authentic handling, dynamic weather and class-leading damage in a range of game modes including quick race, career mode and online multiplayer.

 

F1 2010 will take you to the heart of FORMULA ONE like never before.

 

Specs:

 

OS: XP / Vista® / Windows 7

Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4GHz or Athlon X2

Memory: 1 GB RAM (2 GB Vista® / Windows 7)

Hard Disk Space: 12.5 GB free hard drive space

Video: GeForce 7800 / Radeon X1800 or above

Sound: DirectX® Compatible Sound Card or motherboard audio

DirectX®: DirectX® 9.0c

Other Requirements: Online play requires log-in to Games For Windows - Live. Click here for a list of countries/regions with service.

 

Video:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Sr_LHQFjyDI&feature=player_embedded

 

http://www.youtube.com/watch?v=oBb0YkJcr-M&feature=player_embedded

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ded_95ZKJdY&feature=player_embedded

 

http://www.youtube.com/watch?v=ua5tZNEp6tA&feature=player_embedded

 

Reviews:

 

Gameradar review

 

IGN

 

Videogamer

 

Hva syns dere folkens? Blir det kjøp? I så fall hvilken plattform skal dere ha det til?

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På det offisielle forumet ser jeg at enkelte har allerede fått spillet. En av dem skal forsøke å sette en så god rundetid som han bare klarer uten å bruke hjelpemidler, så skal han slå på disse for å se om han da enkelt slår denne tiden. Jeg venter tålmodig på svaret fra ham. Skulle det vise seg at det går raskere med hjelpemidlene påslått, da har Codemasters feilet stort...

Lenke til kommentar

De har vært utsolgt for MS ratt og pedaler i lang tid i de fleste butikker. Slik jeg har forstått det produserer ikke MS dette lenger og man må nå klare seg med Fanatec, MadCatz eller eventuelt andre produsenter som lager ratt og pedaler som støtter Xbox.

 

Det vil forundre meg om MS ikke planlegger med et nytt ratt og pedaler, men har ikke hørt noe pr. nå.

 

På det offisielle forumet ser jeg at enkelte har allerede fått spillet. En av dem skal forsøke å sette en så god rundetid som han bare klarer uten å bruke hjelpemidler, så skal han slå på disse for å se om han da enkelt slår denne tiden. Jeg venter tålmodig på svaret fra ham. Skulle det vise seg at det går raskere med hjelpemidlene påslått, da har Codemasters feilet stort...

 

Nja, man kan vel ikke uten videre si at de feiler stort i så tilfelle. Hvis man skal tenke realistisk er det vel ikke uten grunn at man tar i bruk hjelpemidler (altså forenkle kjøring og senke rundetider). Men når det er sagt, pleier som oftest de beste rundetidene å bli satt uten noen hjelpemidler i spill.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Men når det er sagt, pleier som oftest de beste rundetidene å bli satt uten noen hjelpemidler i spill.

Det eneste sammenligningsgrunnlaget man egentlig har, er Grid. Der var det himmel og hav i forskjell mellom assists avslått og påslått. Det er godt mulig at det samme er tilfellet med F1 2010 og da sitter man i praksis igjen med et arkadespill med mulighet for simulasjonspreg på bekostning av dårligere rundetinder. Det er å feile det.

Lenke til kommentar

Nå var vel ikke GRID akkurat no utprega simulator. Men jeg veit ikke om jeg misforstår deg eller ikke her. Først sier du at det feiler stort om det viser seg at det går fortere med hjelpemidler påslått, og så sier du at simulasjonspreg på bekostning av dårligere rundetider er å feile. For meg er det motsigende da simulasjon for min del er så likt real life som mulig, altså at man kan ta i bruke de hjelpemidler som faktisk er tilgjengelig på ordentlig.

 

Jeg brukte f.eks TCS (traction control) i Forza 3, og satte bl.a 2-3 topp 10 og en topp 3 tid i verden med det (de er sikkert grusa nå da jeg ikke har kjørt på evigheter). Mulig jeg hadde klart meg enda bedre uten assists i det hele tatt, men dette gjelder som regel bare om man vil sette de mest sinnsyke tidene hvor marginene er latterlig små. For vanlige folk er det mye viktigere å finne de rette linjene, girene og farten inn og ut av svinger, det er her man virkelig kan tjene tid og posisjoner.

Lenke til kommentar

Grid ble markedsført som en mellomting av simulator og arkade. F1 2010 blir markedsført mer som en simulator men som også er tilpasset vanlige spillere.

 

Først sa jeg at det er å feile å la de letteste innstillingene være kjappere enn de mer virkelighetnære, og det står jeg naturligvis ved. Videre presiserte jeg at det er for dumt at den eneste måten å få oppleve dette spillet som en simulator, er ved å velge innstillinger som gjør at du ikke lenger har muligheten til å kjøre like fort. Hvordan får du dette til å bli en motsigelse?

 

Det er jo bare naturlig at man i et spill slår av hjelpemidler etter hvert som man blir flinkere. Man mister motivasjonen for å gjøre dette når dette også medfører at man ikke har muligheten til å kjøre like fort lenger. Derfor vil brorparten av spillerne kjøre med hjelpemidler siden dette gir dem de beste rundetidene, og det på tross av at mange av dem ikke trenger disse hjelpemidlene. Kjøring uten hjelpemidler blir da for små grupper av "spesielt interesserte", og det liker ikke jeg.

 

Jeg lagde en del videoer fra Grid, og det var like tragisk hver gang det tikket inn en kommentar fra en eller annen 15-åring som skrev at han nettopp hadde satt en rundetid som var 5-6 sekunder raskere enn min. Jeg tviler ikke på at det var mange som knuste tidene mine, men de som slo meg med flere sekunder gjorde selvfølgelig dette med hjelpemidlene påslått. Det er for kjipt å måtte forklare dette til disse folkene hver gang. Jeg vil også ha muligheten til å kjempe om en tid i den øvre delen av Leaderboards uten å måtte gå i arkade-modus.

 

Jeg er ikke en konsoll-spiller, men jeg har lest at Forza faktisk er et spill som belønner de som kjører uten hjelpemidler. Jeg aner naturligvis ikke hvordan dine tider ligger an, men jeg har lest at alle de beste tidene er uten hjelpemidler. Slik skal det gjøres i mine øyne.

Lenke til kommentar

Da har jeg sittet i drøye 5 timer og spillt, og her er mine inntrykk(PC versjonen).

 

Oppstart:

Jeg ville først og fremst starte opp spillet, få fikset kontrollene, ta meg en test for å sjekke grafikk og kontroller også lage meg en karriere. Dette fikk jeg ikke lov til, her skulle man spørres opp og ned av ei dame på en pressekonferanse om navn og hvor man var fra. Det holdt ikke med min eksisterende live-konto. Jeg måtte lage meg en karriere på spillet før jeg i det hele tatt kunne valgt time-trial.

Når jeg endelig har blitt ferdig med den, noe ensformige og ikke videre morsomme pressekonferansen(skjønner Kimi Raikonnen godt nå...) så tenkte at nå må jeg da få lov til å få sjekket ut litt... Neida, pressekonferansen var visst ikke ferdig, jeg måtte velge vanskelighetsgrad (ekspert), karrierelengde (7 sesonger) og team (HRT) først. Da dette var gjort, så kom man på en loadeskjerm,- som tar sin tid, også kom det et oversiktsbilde over motorhomen til HRT, og for første gang så ble jeg litt imponert, der sto Bruno Senna utenfor og noen pressefolk sto der, det samme gjorde noen teammedlemmer. Inn i bussen bar det og der fikk jeg enda mer informasjon. Der sitter nemlig agenten og venter, ei dame, som ikke er engelsk av opprinnelse. Det er nesten så man forventer at hun skal spørre om "the fallen madonna with the big boobies" og vise frem to skjulte britiske flypiloter i et eller annet hemmelig rom i bussen. Istedet gir hun en veldig lett gjennomgang av de forskjellige tingene og du får beskjed om å gå ut,- hyggelig dame.

 

Der får jeg endelig muligheten til å gjøre om på litt instillinger, jeg justerer grafikk, oppløsning, kontroller og force feedback. Merkelig få knapper å mappe, virker litt konsollaktig. Midt oppe i dette bestemmer jeg meg for å alt+tab for å åpne opp fraps. Jeg må da kunne se FPS. Dette skulle jeg ikke ha gjort, for siden har jeg ikke fått spillet til å kjøre i full screen, kun i window mode.

Menmen, jeg kunne ta endelig ta HRT'n min ut på en timetrial!

 

Er du sikker på at du vil...? javel da...!

Etter å ha valgt en bane (Bahrain) og vær (tørt) så bærer det ut på en ny loadeskjerm, hvor det popper opp med tips og regler, eller, i det minste dekkregelen om det er tørt,- her skulle det vært fyllt inn litt spørsmål om F1-historien også, man kan da bruke det som en liten lek mens man venter. For er det noe man gjør, så er det å vente.

Da man endelig har fått loadet ferdig, så er det er par glidende bilder fra et par punkter på banen, og en slow-motion zoom inn i garasjen, der bilen står, og endelig kan jeg få kjøre noen meter. Det var ikke snakk om et spill man starter opp for å kjøre 5 minutter nei.

Da jeg starter så blir jeg plasser ut av siste sving og i full fart,- dette er timetrial ja, ikke snakk om å kjøre ut av pit selv.

En smule uvanlige kameraer, og litt manglende fartsfølese i cockpit vs. ground(nose)cam. Men det som var vanskeligst var gassen, som de har nevnt som en spøk i top gear, så er det nesten som om bilen spør deg om du er sikker på at du vil gi gass, før den gir gass. I mellompartiet i Bahrain så er det mange kronglete svinger, problemet er om man toucher gassen og går av, så gir ikke bilen på før du har gått av igjen, og dermed åker det lukt til ørkenen.

Tenkte jeg skulle trykke på den ene (!) knappen man bruker for å justere frontvingen opp og ned, når jeg trykker der så kommer det plutselig opp vingeinnstillinger, motorinnstillinger og dekkvalg, så da blir man sittende der og pusle mens man egentlig skulle gjort noe annet.

 

Men nok om det, er jo tross alt karrieremodusen som er bra her.

 

Velkommen til ditt første løp!

Endelig, ditt første formel-1 løp i karrieren, du har fått drømmeplassen i HRT, og sesongen starter i Bahrain, først så må du velge hvor mye av løpshelgen du skal delta i (lite eller mye), løpslengde(x-antall %, minimum 20%) og vanskelighetsgrad. Når dette er valgt kan du endelig sette deg på flyet og dra. Når du ankommer så er det rett til FP1, ingen intervjuer (takk gud) før noe kjøring. Her får du en rask liten innføring av ingeniøren din, og du kan velge å tweake litt oppsett før du drar deg utpå banen med full tank og harde dekk. Treningen er ikke så ulik en time trial egentlig, du gjør deg kjent på banen, tweaker litt setup og kjørestil og hiver deg utpå igjen. Og går egentlig lei etter 10-12 runder.

Da er det tid for kval. Topp 20 er målet til laget, og man har observert etter treningen at det er tett, det skiller jo minimalt mellom Torro Rosso og Lotus.

Jeg setter utpå i mitt første forsøk, og er 19.raskest, prøver en gang til og får kutt for alt mulig rart, her er det ikke snakk om 2 hjul på banen... i mitt 3.forsøk så ender jeg på 15.plass, noe jeg også holder. Kun 20 runder i spillet, vanskeligste vanskelighetsgraden, null hjelpemidler, en HRT også 15.plass i kval. Jøss. Ble til slutt en 17. da jeg ikke visste hvor mange dekksett jeg hadde brukt, og tok ikke sjansen på å kjøre Q2.

 

I løpet, så babler ingeniøren i veg om at det første løpet og sånn, og plutselig går starten, ingen lys, ingenting, der gikk bare starten, omtrent uten meg. Jeg kommer meg opp på en 18, før jeg får en advarsel for farlig kjøring. Joda, stemmer det, jeg snurret Buemi i en av de første svingene. Da jeg senere på runden tydeligvis sneier den andre Torro Rossoen så får jeg drive-trhough. Tar den, og da tar jeg også dekkbyttet mitt på neste runde. Ble så 8 litt kjedelige runder (kjørte 20% så det ble 10 runder) men endte faktisk på en 17. Plassen foran teamet ville jeg skulle havne på i løpet.

 

Er alt i spillet bra altså?

Men, det var ingen som brøt, og for at det skal være ca. like lett å klare målene satt av teamet, så er løpet lettere enn qual. Noe som blir veldig kjedelig. Det var faktisk ingen som brøt i noen av løpene jeg kjørte. Og det virker som om man som spiller må holde seg i skinnet for å ikke få advarsel og/eller straff, da det deles ut lett og ukonsekvent. På kvalen til Melbourne så mistet jeg kontrollen på bilen i den raske sjikanen, traff veggen og gikk ut i banen, hvor jeg ble truffet av Rosberg. Dette endte med 5 plasseringer grid-drop for meg, for farlig kjøring. Da jeg prøve å halte meg i pit på den runden, så ble jeg nådd igjen av to. De lå side om side, mens jeg ble tatt igjen og lå helt på banekanten. Da kjører den ene i meg, og jeg får 5 plasser til for å blokkere... Herlig. I et forsøk på å lage et system som straffer idiotkjøring, så har man et system som straffer. Uansett.

 

En annen ting er pit-lane, man kan ikke kjøre i pitlane selv, det eneste man gjør, er å skru av limiteren ut av pit, skru den på inn, og holde gassen inne, så bilen ikke kjører i 70km/t men i 100 i pit. Også må man bremse når man skal stoppe. Men når, er umulig å vite. Jeg ser aldri noen lolipopp-mann, og plutselig vrenger bilen inn til mannskapet og da er det for sent. En helt idiotisk løsning. Før løpet blir du også sent ut på oppvarmingsrunden, men du får ikke kjøre den, skjermen blir svart på veg ut av pit...

 

I karrieren får du også gradvis vite om nye ting. I løp 2 fikk jeg vite om dekkene, og at jeg kunne velge de, og strategi selv (strategivalg har jeg ikke funnet enda) og i løp 3 fikk jeg vite at det var viktigst at jeg slo teamkompisen, hvorfor ikke ta sånn med en gang, er kjedelig å måtte vente ekstra fordi man skal få ekstra informasjon senere.

 

Fysikken er også et kapittel for seg selv, den virker, litt spesiell. Jeg har tilgode å ha en nervøs bil, selvom jeg har gått igjennom alle setupene som er ferdiglagd. Har snurret er par-tre ganger, men jeg har ingen aning om hvorfor. Det er som regel ut av svinger, så noe hjulspinn må det være, men hvorfor jeg får det aner jeg ikke, for når jeg prøver å gjenskape det, så sitter bilen som limt. Girutvekslingen er også noe spesiell. Jeg trodde at når det står 302km/t på 7.gir så var det toppfarten, ikke at bilen stopper på 284km/t. Force Feedbacken er fraværende, eller jeg opplevde noe risting når jeg traff kerbsen, men ellers så var det kun force, og ingen feeback what so ever. Tilogmed i det nye partiet i Bahrain, hvor det er sykt humpete, eller i Melbourne merket jeg noe til dette på rattet, så det blir det bare å gjette seg til hvordan bilen er. Giringen er også litt artig, det virker som om det er clutch, spesiellt når jeg har litt rattutslag og girer. Da lugger det virkelig til, og det er ikke noe glatt girskift som man ser på TV. Mer rask clutching som man ser i f.eks Subaru Cup i rally. Regn har jeg ikke fått kjørt på enda, det er jeg ganske glad for også, har fått nok fysikkskuffelser på en dag.

 

Men dere tenker sikkert at det er selve karrieremodusen som er viktig... vel, har dere spillt DiRT2... There you go, er sikkert noe lignende på GRiD, men der manglet jeg både Force og Feedback (her hadde jeg da i det minste force...) så det spillte jeg ikke mye av. Men jo, har dere spillt DiRT2, så har dere karrieremodusen. Her er det rankingsystem med level, og det er ikke noe mer å gjøre, man navigerer seg på akkurat samme måte, og man kan velge å gå ut for av motorhomen for å kjøre løp, time trial, online eller options, også velger man karriere inne i bilen, sammen med agenten, hjelmen og stillingen i et evt. mesterskap.

Jeg har kun blitt intervjuet etter løp 1 og 2, og da av David Croft (radio 5 live BBC), og klarer å få de mest fantastiske spørsmål, som f.eks om jeg tror jeg er en mesterskapskandidat denne sesongen, og om bilen kan vinne mesterskapet. Dette svarer jeg jo selvfølgelig nei på. Og vips, så ble teamet misfornøyd med at jeg var negativ i pressen. Just bloody fantastic...

Jeg hadde faktisk regnet meg noe mer av denne karrieremodusen. Jeg skulle ønske jeg kunne gått fritt rundt, snakket med andre førere, fans, random presse, tatt meg en joggetur rundt banen etc. Noe nytt og unikt. Dette her blir DiRT2 med en idiotisk pressefunksjon.

 

Så, om jeg skal gi noen karakterer.

 

Grafikk:

9/10

+Rett og slett et nydelig spill.

+Alt ser ekte ut, man får følelsen av at man er der

-På et pc-spill forventer man justeringsmuligheter. Og... mulighetene er der, men fra topp til middels oppløsning og samtidig fra max til low/med grafikk så skiller det 6FPS... Det er ikke bra nok.

 

Fysikk:

4/10

+Virker som om de har fått med seg de logiske aspektene ved fysikken

-Understyrt/balansert uansett hva man gjør (innenfor rimelighetenes grenser)

-Enorm fartsforskjell på bilene. Noe som ikke gjenspeiler seg i tidene

-Null force feedback (for meg, enda jeg har skrudd det på og prøvd alle mulige innstillinger). Man forventer noe.

-Bilen blir ikke ubalansert over dumper

-Grus og sand føles helt feil. Stopper bilen OK om du kjører av, snurrer den om du prøver å svinge uti der.

-Egentlig alt annet.

 

Lyd:

4/10

+ Utenom å ha vært på F1 løp, så virker det som om de har fått lydene til, sånn passe om ikke annet

+ I garasjen så høre man tilogmed et klikk når skjermen fjernes

- Hvor blir det av lyden fra fans??

- Musikk når man ser på skjermen i garasjen, artig de første gangene. Irriterendes etter det.

 

Spillbarhet:

3/10

+ Drømmen om å bli en verdensmester er der. Hva skjer etter pole, pallplass, seier og tittel.

- Allerede etter 3 løp er man egentlig litt lei pressen

- Man går lei agenten fra "'Allo 'Allo" fort.

- Det er grenser på hvor ofte man gidder å se de sammme tipsene under de uendelige loadetidene

- Man er også lei av å kjøre bilene... Alene er det ikke noe veldig morsomt, med mindre man er glad i å presse tider i et arkadespill. Med andre så er det klare feil i AI, og merkelig kjøring av de. Til tross for at de glimter til.

- Til å være så arkadepreget, så tar ting alt for lang tid, så du kan ikke bare sette deg ned, og ta et løp.

 

Konklusjon

4/10

+ Et helt greit spill for en F1-fan

+ Det meste ser autentisk ut, du kan nesten lukte pitlane.

+ Det er F1.

- Hvis du er ute etter noe som kan ligne simulasjon, vel...

- Man går lei, av det meste.

- Ikke noe videre unikt eller nytt. Nytt i F1 spill, men ikke nytt om man har spillt andre spill fra Codemasters.

 

 

Jeg klarte faktisk det fantastiske å bli skuffet, selvom jeg trodde spillet kom til å bli helt elendig...

Endret av Stoddart
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig bra innlegg Stoddart! Jeg har kun spilt igjennom det første løpet i karrieren, kom på en 3. plass. Det var morro å gjennomføre det første løpet, men ellers er jeg veldig enig med deg i tingene du påpeker. Vi får se om spillet har noen overraskelser på lager når man tar seg lenger ut i karrieren. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har akkurat prøvd min første fulle race weekend. Og jeg må si jeg er storfornøyd. Jeg er enig med Stoddart at fysikken føles litt rar i lave hastigheter, men spillbarheten er jo meget bra. Jeg storkoste meg da jeg slåss om en top 10 plassering i det første løpet. Lyden av motoren og tilskuere er jo meget bra. Masse force feedback i rattet, motstanden i dekkene, og over alle humpene i Bahrain som er første løpet. Nei, dette ble jeg positivt overrasket over!

 

Jeg har aldri likt fysikk i dirt spillene, så jeg var skeptisk til dette. Men dette anbefaler jeg, spent på hva norske anmeldere sier.

Lenke til kommentar

Jøss, hva slags plattform spiller du på da? Hvis PC, hva slags innstillinger på rattet?

 

Tilskuerlyd? det har ikke jeg opplevd noe av enda, kun en irriterende løpsingeniør.

 

Også har jeg plutselig fått topp 15 på kval, og topp 12 i løp som mål med HRT... Her snakker man realisme på topp nivå. Mens pressen fortsatt spør om mesterskapssjansene mine.

 

EDIT: Nå har jeg hørt nøøøøye etter, og hører litt på starten ja. Men..., nå opplevde jeg noe sinnsykt irriterendes. Ligger på 10.plass i Tyrkia, er litt raskere enn Sutil, men ikke mye, så går jeg i pit. Da følger han etter. Jeg bestemmer meg for å kjøre rolig og safe. Er jo idiotisk å kaste bort min første poengplass. Men hva tror dere Codemasters har gjort... De har lagd de forbanna AI-bilene til GHOSTS(!!!!) i pit, så Sutil kjørte rett og slett igjennom meg. Og når stoppet er ferdig så må jeg alikevel vente på at han skal passere før jeg ble sluppet ut. Endte på 13.plass istedet. Men hva faen går igjennom hodet til Codemasters når de lager AI i pit til GHOSTS, det ødelegger jo mye, og er vel det værste jeg noengang har sett i et F1-spill. (sånn med tanke med værste, mest idiotiske) Fy faen.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Spiller på PC med G25. Har vel innstillingene ganske høyt på FF.

 

Jeg hørte i alle fall tilskuerne godt når jeg gjorde en forbikjøring i enden langstrekka på innbremsing.

 

Fysikken er ikke fantastisk, men hele følelsen jeg får av å spille spillet er fantastisk morsomt så langt i alle fall.

 

Som du nevner i siste innlegg, pit lane er katastrofe i dette spillet. Du får sette på limiter, thats it. Men det kommer sikkert til neste år, eller kanskje de kan komme med en patch? Jeg spilte på 40% lengde, så da ble det litt mer spredning på pitstop. Men at AI blir til ghosts som kjører gjennom deg, er rimelig drøyt.

 

F1 er den sporten hvor pit stop er mest spennende, på grunn av de dyrebare sekundene som går. Dette bør de jobbe mye med til neste utgivelse.

 

Men totalt sett gir jeg spillet 8/10 så langt.

Lenke til kommentar

jaja, jeg er ikke mer fornøyd etter å ha kjørt på regn, det sitter jo nesten like bra, og full wets er mye raskere enn inters (kvalet inn 5 sek foran 2.mann i Tyrkia med min HRT...). Greit nok at det ser bra ut, og man føler, i allefall delvis at man ser livet som F1 fører. Men det er så mange småting som ødelegger, så mye pirk. Som f.eks Q1 var knusktørr. Q2 var bløt, med sprutende vann, Q3 var knusktørr igjen (tørker for i Tyrkia). Ser det er en annen som har sagt at løpet startet med regn, men så begynte det å tørke. Da tok det 5 runder så var hele banen helt tørr. Altså Grand Prix 3 klarte jo å lage en dynamisk racelinje fra bløtt til tørt uten problemer. Hvorfor klarer ikke Codemasters dette i 2010 O.o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...