Gå til innhold

Ny oppdatering til Desire


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet den ned igår og merket bare en forbedring: Væranimasjonen til HTC Weather Widget fungerer nå med Varsel fra yr-widget i LauncherPro Plus. Dette er i utgangspunktet noe rart, ettersom HTC widgetene ikke fungerer i LauncherPro og det faktum at Varsel fra yr-widget aldri har hatt animasjoner...

 

Når det kommer til videresend, har dette alltid vært tilstede. Trykk reply og du får muligheten til å velge forward i menyen som dukker opp.

Lenke til kommentar

Lastet den ned igår og merket bare en forbedring: Væranimasjonen til HTC Weather Widget fungerer nå med Varsel fra yr-widget i LauncherPro Plus. Dette er i utgangspunktet noe rart, ettersom HTC widgetene ikke fungerer i LauncherPro og det faktum at Varsel fra yr-widget aldri har hatt animasjoner...

 

Jeg har også hatt slike animasjoner på min Hero med FroydVillain (Froyo uten Sense) og Launcher Pro. Det var riktignok "Wheather and Toggle Widget"-appen som sto for det. Tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke opp denne oppdateringen på min desire når jeg søker etter software oppdateringer. Hva software nummer har dere etter oppdateringen?

 

Prøv å restart telefonen. Muligens HTC ruller oppdateringen ut gradvis, noe som vil kunne gjøre at andre får muligheten til å laste den ned senere enn andre. Mitt software number er 2.10.405.2.

 

 

Når det kommer til animasjonen, så har jeg ikke andre vær-widget'er enn Yr sin. Kan virkelig ikke forstå hvordan det har kommet til å bli at animasjonen fungerer, men jeg er bare glad til...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...