Gå til innhold

Hvor mye juling tåler Galaxy S?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FrihetensRegn: Eks. Hvis du kræsjer bilen din (uhell eller med vilje) så har du ikke krav på noe som helst fra produsent! Din feil/brukerfeil. Har du forsikring derimot, kan du henvende deg til forsikringsselskapet ditt.

 

Over til topic: ser ut som Galaxy S er tryggere ved fall i bakken enn iPhone 4, ingen bombe det akkurat (iPhone 4 er mer sårbar med glass både foran og bak). Men jeg sitter igjen med et inntrykk av at iPhone-glass er mer ripesikkert enn Galaxy S', sammenlignet med tidligere stresstester av eldre iPhones. Men Galaxy S er en sterk konkurrent, og tåler nok mer juling. Ikke overraskende nok :)

Endret av krass
Lenke til kommentar

Krass: Det handler vel om at telefonen skal tåle normal bruk. Om skjermen kan knuse under "normal bruk", f.eks. bare ligge litt i press i bukselomma er det vel en reklamsjonssak. At dette skjer tviler jeg derimot sterkt på... Er vel heller sannsynlig at man har gått på en stolrygg eller noe og knust skjermen på mobilen uten å tenke over det.

Lenke til kommentar

Jeg mistet min Galaxy S på en parkeringsplass i helga. Hardpakket grus. Da jeg fant ut at telefonene var borte etter ca. en time måtte jeg lete febrisk etter den. Fant den på parkeringsplassen med fronten ned og et fint spor av et dekk på halve baksiden. Det ble tre små hakk på skjermen og litt på kanten, men ellers ingen skade! Fungerer som ei kule fremdeles. Jeg er veldig glad og letter over at det gikk bra.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...