Gå til innhold

Slik blir Firefox 4.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mozilla burde ta hensyn til oss gamle surpomper som liker litt oldschool utseende på browseren. :(

 

Ikke bare at det garantert kommer skin, men du kan selve velge om du vil ha tabs øverst eller der de er i dag. Du kan selv legge til knapper i knapperad. Tror til og med at du kan reetablere menylinja uten at jeg har testet 4.0.

 

Dette ser ikke bra ut ... Det eneste som kan være brukbart av det som er nevnt er enklere bokmerkekontroll.

 

Synes det ser meget bra ut jeg - ikke minst fordi Firefox opprettholder muligheten for å tilpasse GUI i så stor grad. Personlig så liker jeg Chrome - men tilpasningsmulighetene er litt for begrenset.

Lenke til kommentar

Blir vel å prøve ut, men det tar nok laaang tid før jeg dropper Chromium. Firefox har hatt sin storhetstid, er jeg redd. Nå er det Chrome/ium som gjelder.

Alle nettlesere har sine fordeler og ulemper, du kan kanskje nevne hvorfor det er Chrome som gjelder (selv om dette er en Firefox nyhetstråd ;))?
Lenke til kommentar

Liker tabs på topp, men det er for mye screen-estate som går til spille mellom det oransje feltet og minimeringsknappen. Tabs kunne med fordel blitt flyttet helt opp dit. Statusbaren i bunn kunne også blitt mindre, og lagt oppå aero-flaten, slik at den ikke lå i en grå boks. Det ville tatt mindre plass, og vært penere å se til. Bokser, rammer og grått bør bli begrenset til et minimum. Firefox for Mac kaster bort hele 22pixler med statusbar, tabbar og hele regla, sammenliknet med Safari med alt oppe. 22 pixler er kanskje ikke mye, men når man f.eks har kun 900 pixler i høyden totalt, er det faktisk snakk om 2,5% av høyden som blir kastet bort.

Lenke til kommentar

Blir vel å prøve ut, men det tar nok laaang tid før jeg dropper Chromium. Firefox har hatt sin storhetstid, er jeg redd. Nå er det Chrome/ium som gjelder.

Alle nettlesere har sine fordeler og ulemper, du kan kanskje nevne hvorfor det er Chrome som gjelder (selv om dette er en Firefox nyhetstråd ;))?

 

Lett: Best utnyttelse av skjermområdet og suverent mye raskere til å laste javascript. Har enda ikke kommet over noe som jeg savner fra Firefox. Bare prøv selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...