Gå til innhold

Slipper Geforce GTX 465-kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer nok an på den nye driveren. De testene jeg har sett ligger det under HD 5850 mens prisen er over. Synes egentlig GTX 465 var et skuffende kort. GTX 470 er fortsatt det mest nVIDIA-gunstige kortet. Hvorfor har ikke de andre produsentene lik grill som EVGA?! De kan senke temperaturene med over 5 grader, og det koster vel egentlig ikke noe mer enn før! Idiotisk spør du meg.

Lenke til kommentar

Det kommer nok an på den nye driveren. De testene jeg har sett ligger det under HD 5850 mens prisen er over. Synes egentlig GTX 465 var et skuffende kort. GTX 470 er fortsatt det mest nVIDIA-gunstige kortet. Hvorfor har ikke de andre produsentene lik grill som EVGA?! De kan senke temperaturene med over 5 grader, og det koster vel egentlig ikke noe mer enn før! Idiotisk spør du meg.

 

ha du sett på bilde? Kan du se får deg at en EVGA grill passe inn der ?

Lenke til kommentar

Det kommer nok an på den nye driveren. De testene jeg har sett ligger det under HD 5850 mens prisen er over. Synes egentlig GTX 465 var et skuffende kort. GTX 470 er fortsatt det mest nVIDIA-gunstige kortet. Hvorfor har ikke de andre produsentene lik grill som EVGA?! De kan senke temperaturene med over 5 grader, og det koster vel egentlig ikke noe mer enn før! Idiotisk spør du meg.

 

ha du sett på bilde? Kan du se får deg at en EVGA grill passe inn der ?

Jepp, kan ikke du? Det er en grill der fra før. Hadde de hatt større hull, så ville det blitt omtrent som EGVA sin grill som blir brukt på toppkortene. Får den ikke 100% lik, men de kunne uansett gjort noe med perforeringen, og dermed fått bedre lufting. Med akkuratt det kortet blir det en litt annen liftstrøm så jeg tror ikke det hadde vært like effektivt, men flere andre produsenter burde lage bedre perforering. Da snakker jeg generelt sett.

Endret av stianaarskaug
Lenke til kommentar

Bare en liten tanke fra min side her, jeg synes produsenter kunne laget en vannkjølt og klokkevennlig utgave for alle skjermkort med TDP >150W. Dette er kanskje ikke så relevant for 465, men 470 og 480 burde finnes i vannkjølt utgave, samme med 5850 og høyere.

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

Du får både 5870 og 5970 med vannblokk fra flere produsenter, og har vært tilgjengelig ganske lenge, de kom kort tid etter lansering... 5850 er det mindre behov for vann, da den har endel software/bios klokkebegrensninger (AB kommer rundt denne, men medfører enkelte problemer) og blokken vil bringe prisen opp i og over ett 5870, så salget av ett 5850 med blokk ville nok ikke akkurat tatt av tror jeg.. Men at toppmodellene av singel og dobbel GPU burde kunne kjøpes med blokker prefitted er jeg enig i, 480 med blokk er vel rett rundt hjørnet her på berget, de er allerede testet og i salg i andre land...

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Om 4870x2 hadde vært tilgjengelig med vannblokk ved launch hadde det spart meg for masse støy, og hadde sansynligvis fått meg til å gått for full vannkjøling... Neste oppgradering jeg skal ha blir nokk pensjonering av Phenom 9850BE riggen og salg av 4870x2 til veldig lav pris og ny rigg med bulldozer (om den er i nærigheten av forventninger) + 6770 eller 6870 med vannblokk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...