Gå til innhold

Catalyst oppdateres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det egentlig særlig vits å oppdatere drivere til det aldrende ATi3870x2 lenger? Det burde være rimelig optimalisert nå... Eller er det fortsatt noe å hente på i spesifikke spill, som f.eks Bioshock2?

 

Og et annet spørsmål: Hvilket skjermkort er det som ligger nærmest 3870x2 på ytelsesskalaen nå? Har fått lyst til å bytte skjermkort, siden X2'n bruker så hinsides med strøm og lager litt mer viftesus enn jeg ønsker. Spiller nesten aldri uansett.

Lenke til kommentar
"Noen som vet om de har fått schwung på audio-dropuot-problemene over hdmi?"

 

Hvis du tenker på etter at den har gått i dvale eller hvile modus?

 

En midlertidig fix vil være å innom egenskaper fåt ATi HDMI og deaktivere de forbedringene. Kom over det ved en tilfeldighet i forje uke.

 

Deaktivere hvilke forbedringer? Elelrs så gjelder problemet alltid såvidt meg bekjent, lyd forsvinner og komemr tilbake, om man ikke slåser klokkefrekvensen, det er relatert til strømsparingen.

 

AtW

Lenke til kommentar

10.1 var en katastrofe for min dualhead W7x64 setup, når skjermene gikk i power off, kom konsekvent kun sekundærskjermen opp som ny primær, og den egentlige primære kom ikke opp uten reboot eller bruk av dedikert software.

 

Med andre ord hiver jeg meg rett på denne også, de har *sikkert* lært nå! ;)

Lenke til kommentar

Er det noen som i det hele tatt har fått tak på denne driveren? Har bladd meg gjennom samtlige OS, men blir hver gang sendt videre til CCC 10.1 suite

 

Noen som vet om en annen nedlastingskilde evt. Og kan noen laste opp PDF med Release notes? :)

 

Og forresten har AMD en spesifikk dato for CCC slipp? 17 eller 27? er litt forvirret hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...