Gå til innhold

Anmeldelse: MAG (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konsoll gutta må jo forsøke seg å hamle opp med PCen, men da igjen PC gutta er svært kresne.

Hadde dette kommet til PC så har måten å finne spill på samt prisen gjort at spillet hadde blitt slaktet på stedet som søppel.

 

Konsoll spillere nøyer seg med mindre gjennomførte og titler med lavere kvalitet enn PC spillerene gjør, pluss at Sony vil ha noe å hevde seg med.

 

Uansett, hadde det vært PC så er det ingenting som forhindrer deg å blåse opp Skype i bakgrunnen eller Teamspeak for å ha kommunikasjon med dine kompiser og drite i de franskebrødene :D

Lenke til kommentar

Ser ut som om dette spillet mottar noe delt kritikk.

 

På VG 3/6, metascore ligger vel på rundt 8.0 som heller ikke er all verdens, men for all del ikke dårlig.

 

Har ikke fått spilt dette spillet så mye enda, og ikke fått testet 256-spillerbanene, men så langt trives jeg med spillet. Jeg er allikevel litt redd for at jeg muligens vil bli noe skuffet når jeg kommer til 256-banene da jeg tror det vil bli vanskelig å havne på lag der så mange mennesker ønsker å sammarbeide.

Lenke til kommentar

Jeg er sterkt uenig i denne artikkelen, spillet er veldig bra gjennomført, og burde få minst en 7-er bare for å tenke på å utnytte hardwaret til konsollen så bra som de har gjort.

 

Spillet føles solid, tøft og det er egentlig ikke mange nedsider, untatt kanskje det som nevnes at man må joine tilfeldig kamper/servere, og at man kan ikke ha private samtaler med f.eks kun sine venner.

 

Det er dog veldig morsomt, kult og man føler seg aldri alene i spillet :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...