Gå til innhold

Film er bare tull.


jae-ols

Anbefalte innlegg

Å se en film må være å sløse bort tid. Film er ikke noe å se på. Det er bare tull, du vet jo at det er bare juks og fanteri. Jeg har sett en film, og det var ille. Tenker meg alle personene som er på settet, og da blir det ikke mye spennende. Det er bedre å gå en tur i skauen. Jeg er klar over at det finnes personer som synes film er gildt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff uff. Hva med å snu tråden over til noe konstruktivt? Hva betyr film for deg (ikke trollet)?

 

 

Helt enig med siste taler. Men hvor er "trollet" (ler)

Her ble noen alvorlige menn, veldig sure. Ikke snakk negativt om film. Alle skal være enige om at film er bra. Film er ikke underholdning i det hele tatt. Like kjedelig som å se maling tørke!

Lenke til kommentar
I så fall, hva betyr noe, og hva må til for at noe skal bety noe? Hva er det du driver med på fritiden som er så betydningsfullt? Er det betydningsfullt å sitte her?

 

Strengt sagt så har vel du ingen ting med det. Konsentrer deg om deg selv. Jeg kunne ramse opp over 1000 gjøremål som er morsommere enn å se en elendig film (de fleste er det)

Lenke til kommentar
Har jeg ingenting med det? Men du har jo tydeligvis startet denne tråden for å fortelle oss noe. Hva må til for at jeg skal bli sannheten verdig? Hva er alternativene? Jeg er enig i at det er tusen ting som er morsommere enn å se en dårlig film, men hva med de gode?

 

Det finnes ikke gode filmer!! Alt er bare dritt.

Lenke til kommentar
Jeg driter i hva en som deg mener pottifar! Ha de jævla drittfilmene dine for deg selv! Ikke plag andre med den dritten!! At det er mulig.

 

Du plager jo oss med alle disse tingene du sier er bedre enn film, men ikke vil fortelle oss. Hvis du hjelper oss å forstå, vil vi kanskje slutte å plage deg med filmene våre.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...