Gå til innhold

Mer om Sonys 2010-nyheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være noe i Sonys måte å gjøre det på, litt avhengig av hva de legger i "ekstra funksjonalitet", jeg gikk for en TV med god bildekvalitet, og riktignk er den ikke så fantastisk fin, men den har masse funksjonalitet jeg ikke trenger. Funksjoner som interpolering, game mode og pixelmapping er nyttig, men utover det så bruker jeg ikke innebygde media-funksjoner, TV-tuner, masse forskjellige innganger osv. Så om de fjerner "riktige" funksjoner kan ideen være god.

 

Ellers liker jeg tanken på et trådløst headset med digital overføring, det har vært alt for få av disse hittil. Men hva med å kanskje vudere wi-fi?

 

AtW

Lenke til kommentar

Det blir nok HX9 på meg, bakLED. Men det blir nok mest sannsynlig etterfølgeren, det blir nok ikke oppgradering før i 2011. Tror da 3D teknologien hjemme har kommet litt lenger.

 

 

Ser at Sony kommer med high end høytallere hit igjen.

 

Husker for mange år siden da jeg var innom på en jobb hos Sony, stod å jobbet på demorommet dems, og spurte en som var innom fra Sony om oppsettet der. Elektronikken var meget bra sa han. Men de høytallerene der, kostet ca 60 tusen trodde han, var ikke verdt 20 en gang. Så kom en kollega inn, som han spurte om hva de kostet. Svaret var 120.000,-.

 

Så jeg kommer nok aldri til å kjøpe noen Sony høytallere. Men en receiver kan det kanskje bli, så lenge de får gjort dem litt penere igjen, slik f.eks. VA555ES var.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...