Gå til innhold

Anmeldelse: Ratchet & Clank: A Crack in Time (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koste meg stort med Tools of Destruction og Quest for Booty, men denne har havnet litt nede på prioriteringslista (og i hylla..) sammen med Arkham Asylum. Nå er det Assassins Creed 2 det går i.

 

Men for all del, et fantastisk spill dette her, som garantert blir plukket frem igjen når jeg er lei av å leke snikmorder i middelalderen :)

Lenke til kommentar

Kan skrive under på kommentarane her - held på med dette spelet og kosar meg glugg ihjel :thumbup: Dette er god underhaldning for liten (det håpefulle avkommet) og stor (far..)

 

Skal ein sette fingeren på noko, er det kanskje vel hektisk/kaotisk til tider for dei yngste. Men, hei, då får jo pappa høve til å briljere/imponere :grin:

Lenke til kommentar

Selv som en hardcore R&C-fan(mest sannsynlig min absolutte favorittserie) synes jeg kanskje de bør ta en liten pause etter dette spillet. Nå har vi fått 9 spill på 7 år, og selv om nesten alle har holdt fantastisk høy kvalitet(ikke helt fan av PSP-versjonene), bør de kanskje revampe serien litt. Enda mer frihet ville vært noe, for eksempel utforske rommet i full 3D.

 

Forøvrig er dette et fantastisk bra spill, som jeg vil anbefale alle som føler seg voksne nok til å spille et spill uten banning og blod.

Lenke til kommentar
Ni spill på sju år? Da må man vel også telle med de to PSP-spillene som ble utviklet av High Impact Games, noe jeg mener blir helt feil. Selv mener jeg at spillene Deadlocked/Gladiator og Quest for Booty heller ikke er fullverdige Ratchet and Clank-spill, og da er vi nede i bare fem.

Hvis du mener at Deadlocked ikke var et fullverdig spill, er du tilnærmet kriminell.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...