Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd


Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittrase?

    • Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20


Anbefalte innlegg

God dag. Dette er tråden for vi som venter på Starcraft II - finnes det en lignende tråd? Isåfall, bare steng. Jeg fant ikke.

StarCraft_II.jpg

 

Offesielt nettsted

Wikipedia

Bilder fra IGN.com

 

Dette spillet har Blizzard holdt på med så grusomt lenge, at det kan ikke bli dårlig. Etter WoW-bølgen ble det et stort venterom for Starcraft-fans, men vi har lenge hørt at dette spillet skal komme neste år - 2010. Diablo III jobbes også på, så mye arbeid i Blizzards kontorer kan jeg tenke meg.

 

Kjør diskusjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg helt vannvittig til Starcraft 2, men også Diablo 3 og delvis til WoW Cataclysm. Jeg både tror og håper at blizzard kommer til å slippe noen helt vannvittig bra spill det neste 1-2 årene! Jeg har en følelse at Starcraft 2 kommer første halvår 2010, vi har ventet lenge nok nå, har vi ikke, Blizzard?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Faktisk aldri spilt WC3, bare 2'eren... :)

Oi! Da bør du virkelig prøve det. Jeg synes det er mye bedre enn StarCraft.

 

Blasfemy! Starcraft er jo selvsagt overlegent wc3. Men egentlig kan ikke spillene sammenlignes. Wc3 er trossalt en hybrid. Og som alle andre hybrider jeg vet om burde det druknes i elven sammen med andre missforster.

 

Stoler du ikke på meg? Stol på ett par millioner fantatiske koreanere da. Er en grunn til at warcraft aldri tok helt av.

 

 

Når det er sakt vet jeg ikke om jeg gleder meg så mye. Er styggt redd dette blir ett salig rot. Men den som venter får se. Og vi skal nok vente en god stund til.

Endret av Akidon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Venter på Napoleon Total War, nytt spill om 1800 tallet.

 

StarCraft 2 hadde jo vært gøy å spille men nå er det så lenge siden SC1 at jeg har glemt hva det var og hvorfor.

 

Virker som utviklerne er mer interisert i å patche opp WoW.

 

Vel håper jo på:

 

Supreme Commander 2

StarCraft 2

Warcraft IV (Bare kødder liker ikke spill med harry potter magi)

Napoleon Total War

R.U.S.E

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
Virker som utviklerne er mer interisert i å patche opp WoW.

Den skjønte jeg ikke. Det er jo egne team på alle spillene. Og Blizzard legger jo arbeidskraften i de tingene som er mest prekære å få gjort unna. Uten at jeg tror de jobber lite med sc2 for tiden.

 

Well etter skjermbildene å dømme, så ser SC 2 ut som SC 1 men med flere units på kartet samtidlig med Warcraft 3 grafikk.

 

Å det å dele spillet opp i 3 virker også en del profitt mistenkelig.

Slik EA deler opp Sims spilla.

 

Hadde egentlig forventa meg en mye mer mørk atmosfære og krigsslitte byggninger. glemte nesten at de har satt LAN ute av spill. NULL lanparty muligheter.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...