Gå til innhold

Kommentar: Spillet om virkeligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spoilet du nettopp den filmen helt uten forvarsel, eller misforstod jeg?

 

Ellers ikke veldig imponert over artikkelen. Flust med småfeil og dårlig korrektur.

 

Uansett, The Guild er en utmerket liten serie som alle MMORPG interesserte burde ta en nærmere titt på.

 

Trodde folk hadde sett Gamer nå, men der tok jeg tydeligvis feil. Takk for tilbakemelding, har nå satt inn et forvarsel.

 

Den andre tilbakemeldingen om småfeil og dårlig korrektur tar jeg ikke så seriøst, for når man ikke kommer med eksempler kan man ha det så godt. Og hva mener du selv, bør man virkelig skrive "MMORPG interesserte" uten bindestrek, slik du gjør? Men takk for at du leste hele teksten min i alle fall :)

 

Bra artikkel. Hadde egentlig bare tenkt å lese ingressen, men så ble det så bra.

 

Tusen hjertelig.

Lenke til kommentar
Den spoileren er helt unødvendig. Samme om filmen er teit og dårlig, men det gir ingenting til artikkelen at du skriver hvordan filmen slutter.

 

Jeg beklager om jeg har ødelagt Gamer for noen, ved å ikke advare om at jeg skulle skrive om slutten. Har lært leksa mi. Nå har spoiler alert imidlertid ligget ute en stund, og jeg står for at de konkrete avsnittene hører hjemme i kommentaren. Det må gå an å reflektere over plottet i en film, også når det dreier seg om slutten. Så lenge en advarer på forhånd, selvsagt.

 

Forholdsvis interessant artikkel det der. Et lite spørsmål bare, sånn helt på siden: The Guild; er det en online-serie av samme type som Pure Pwnage? I så fall, finnes det en link? Eller er det en serie som går på fjernsyn?

 

The Guild finnes i mange kanaler, det enkleste er nok å se serien direkte fra hjemmesiden deres. Pure Pwnage hadde jeg ikke vært borti før, takk for tipset. Ser ut som PP er halvdokumentarisk, The Guild er mer som en tradisjonell sitcom.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...