Gå til innhold

Mini-jack, en absolutt nødvendighet eller av liten betydning?


Okapi

Mini-jack på mobiltelefon  

70 stemmer

  1. 1. Er mini-jack (uten overgang) et viktig kriterium når du velger mobiltelefon?

    • Ja, jeg ville ikke kjøpt en musikktelefon uten mini-jack
      51
    • Nei, hvorvidt telefonen har mini-jack eller ikke er helt uvesentlig så lenge det følger med en overgang
      7
    • Jeg foretrekker at telefonen har mini-jack, men det er ikke avgjørende for valget mitt i noen nevneverdig grad
      12


Anbefalte innlegg

Amobil gir som regel musikktelefoner (ie. telefoner med mulighet for, og gjerne fokus på, musikkavspilling) trekk dersom de mangler 3,5 mm mini-jack. Jeg ser de tidvis blir kritisert for dette; enkelte mener de legger for stor vekt på det. Jeg lurer litt på hva forumbrukerne synes om denne saken. Hvor viktig er mini-jack på telefonen for deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del passer to av alternativene: Skal jeg kjøpe meg en musikktelefon er minijack-kontakt en nødvendighet. Telefoner uten vil ikke en gang bli vurdert. Men der jeg skal kjøpe meg en telefon som ikke er en musikktelefon (hvilket er mest sannsynlig), er det ikke så viktig, selv om jeg selvsagt foretrekker at den har minijack-kontakt.

Lenke til kommentar

Vel, hadde du ikke blitt forbannet om din pc ikke kunne bruke vanlig strømkabel, ditt nettverk ikke kunne bruke standard nettverkskabel, tastaturet kom med propietær kabel, eller om du måtte hatt omformer for å koble din eksterne harddisk til dataen..?

 

Spesielt dersom en telefon er en MUSIKKTELEFON, er såklart en 3,5 mm jack helt nødvendig, da det er industristandard i utstyret du skal høre musikken gjennom (les: alle headset). Alt annet blir for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...