Gå til innhold

Activision svarer for seg (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns sjølv det er interressant at dei velger å gjere dette. Einkvar burde jo også skjønne at det er i stor grad PR og marketing som driver det. Likefullt så syns eg måten folk reagerer på er idiotisk, ikkje minst måten media presenterer det på.

 

Å få presentert, rett foran deg, kor sanselaust, meiningslaust, og grusomt terrorisme er er ikkje nokon gal ting. Man skjønner jo aldri kor ufattelig det er før ein får eit sterkt inntrykk, noko dette antakeligvis kjem til å gjere.

Lenke til kommentar

Mener det er helt idiotisk og måtte sperre av deler av emner, byer og andre ting fordi noen vil føle seg truffet av dette. Jeg blir rett og slett kvalm av slike folkegrupper. Når også nå de sier at det er lov og skippe denne scenen er det ikke noe innhold i dette spiller som kan påvirke noe som helst. At en gjeng med new age folk i New York føler seg truffet av at man spiller i en ødelagt by blir bar for dumt. Dette lukter det så sykt Amerikansk oppspill av at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..

 

Dette er ihvertfall min mening.

Lenke til kommentar

Hvis noe er grusomt i spill eller film, er virkeligheten ti ganger verre. Dette er en bagatell i forhold til den virkelige verden. Men, la folk få se hvor grusom terrorismen (og forøvrig annen jævelskap) kan være. Så kan det hende folk slutter å syte når de sparker lilletåen i bordbeinet. La folk få se, la folk forstå! Vi lever ikke i Edens hage.

 

Og, ja. Jeg har en dårlig dag i dag. :D

Endret av Smål
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Akkuratt hva jeg forventet, bra Activision!

ingenting er verre enn tilfeldig/skjult/planlagt ekstrem vold.

 

---

Men til de som snakker om 2.verdenskrig jødene var bare 6 av de 60 millioner av mennesker som døde under den krigen.

 

Jeg ville foretrukket å svinne hen i ett lite kammer med gas enn å lide i en ektrem front mot front total krig. Med enorme psykiske/fysiske lidelser.

 

Tror nok at de aller flest vil gjøre seg til offer om de får oppmerksomhet. Hva med gulag leirene. flere døde under stalin.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Ser poenget ditt snotrus, men kan ikke uten videre si meg enig.

Jødene var riktig nok ikke de eneste som ble utsatt for store lidelser og dødstall under annen verdenskrig, men det er ingen grunn til å bagatellisere det som faktisk skjedde.

I forhold til antallet jøder som finnes(fantes) i europa, var dødstallet relativt høyere enn om man bare sammenligner rene tall.

 

Det at du ville foretrukket gasskamrene fremfor en frontkrig er heller ikke relevant i denne sammenhengen. Det handler ikke først og fremst om hvem som har/hadde det verst, men om at begge alternativene er umenneskelige.

Googlet litt og fant ut at Polen hadde de prosentvis største dødstallene i ww2, hele 20% :ohmy:

Lenke til kommentar

jeg vet ikke helt, om jeg skal le eller gråte, eller om hvilken *idiot* jeg skal takke for å ha avslørt en del av historien av MW2.. ville jo utforske selv og få den "wow" følelsen :cry: det var dett

 

Hvis noe er grusomt i spill eller film, er virkeligheten ti ganger verre. Dette er en bagatell i forhold til den virkelige verden. Men, la folk få se hvor grusom terrorismen (og forøvrig annen jævelskap) kan være. Så kan det hende folk slutter å syte når de sparker lilletåen i bordbeinet. La folk få se, la folk forstå! Vi lever ikke i Edens hage.

 

Og, ja. Jeg har en dårlig dag i dag. :D

 

vet du hvor vondt det gjør eller? *you-have-no-idea* altså slå lille tåen i bordkanten :p

Endret av blackMwhite
Lenke til kommentar
Dere virker til å glemme at det finnes andre "ubalanserte sjeler" der ute, som faktisk vil ynde å se slik terrorisme, og som faktisk kan synes slikt er så forhærligende at "some wires will snap" in their brain. Men så er spørsmålet om Activision bør ta hensyn til at det finnes slike psykopater eller ikke.

 

Man kan ikke hoppe over content fordi 1 av 200.000 vil reagere på det. Verden er nok værre enn det.

 

Tenk om vi skulle slutta å lage unger fordi 1 pedofil eksisterte. Blir for dumt.

Endret av ZawyeR
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...