Gå til innhold

Her er Sony Ericsson "Susan"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De legger muligens inn Android i telefonen, også plutselig skal de også ha "navn" på mobilene sine.. ?

Telefonene til SE blir ikke noe bedre av å hete "Susan" istedetfor "T670ie", da...

 

At man fornyer seg med modellbetegnelser, synes jeg er bra, så slipper vi Nokia-forvirringen med samme modellnavn på forskjellige telefoner. At det skulle gjøre telefonene dårligere/bedre, er vel usannsynlig?

 

Åpen linse er da null problemer, så lenge man utstyrer den med ripebestandig glass/plast. Android på denne ville vært en revolusjon.

Lenke til kommentar

vel det bildet der er ett eldre ett, om du sjekker kilden:

http://phandroid.com/2009/10/22/sony-erics...droid-candybar/

 

mens det som amobil benytter i artikkelen er det nyeste, om phandroid er til å stole på...

 

ikke det, home knappen sitter jo der aktivitetsknappen sitter på C702-en jeg har her, og ellers er layout gode gamle, så tiden får vise...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
vel det bildet der er ett eldre ett, om du sjekker kilden:

http://phandroid.com/2009/10/22/sony-erics...droid-candybar/

 

mens det som amobil benytter i artikkelen er det nyeste, om phandroid er til å stole på...

 

ikke det, home knappen sitter jo der aktivitetsknappen sitter på C702-en jeg har her, og ellers er layout gode gamle, så tiden får vise...

 

Jepp. Men hvis du leser artikkelen du linker til, blir den kalt Sunny i artikkelen, og Susan på videoen. På Esato.com har de lagt ut bilder av det som skal være Sunny, en skyvemobil som ellers ser ganske identisk ut med Susan. Kanskje vi her vitner en ny android-serie fra SE?

http://www.esato.com/news/article.php/id=1849

Lenke til kommentar
Kamera uten beskyttelse er alene grunn nok til å holde seg langt unna. Ufattelig.

 

Jaha? Jeg har hatt en SE med kamera uten beskyttelse deksel i snart 2 år, uten at den har fått nevneverdige riper i glasset som beskytter linsen. Den har vært utsatt for til tider ekstremt hardt bruk. Så kanskje det ikke er så ufattelig at slikt er mulig?

Lenke til kommentar

Interessant må jeg nå si. Et vanlig (ikke trykk skjerm) telefon med moderne OS, hvis ryktene stemmer.

 

Høres jo ganske logisk ut da. Isteden for å investere store summer i utvikling av eget programvare, hvorfor ikke ta i bruk et bedre, mer moderne programvare til en brøkdel av pris (jeg vet android er gratis, men engineeringskostnader for å tilpasse for telefoner osv ikke er).

Lenke til kommentar
Kamera uten beskyttelse er alene grunn nok til å holde seg langt unna. Ufattelig.

 

Ja det er jo helt drøyt. Alle kjøper jo som kjent mobiltelefoner primært for å bruke de som digitalkamera, spesiellt med tanke på den enormt gode bildekvaliteten de leverer!

 

Hvem i f*** bryr seg om denne mikroskopiske linsa har deksel eller ikke, det verste som kan skje er jo at du får litt støv på den.

Lenke til kommentar

Vel, ser ikke noe til Symbian-rykter på de store SE-forumene, det er faktisk ikke nevnt en gang. Men Android er nevnt flere plasser, og det ryktet kommer muligens fra Orange. Det ryktes at SE skal lansere en Orange-telefon med Android allerede i år, og da er det vel nærliggende å tro at dette er kilden til Susan=Android ryktet. Men på et annet forum, er det opplest og vedtatt at dette hverken er Symbian eller Android, men SE's egen plattform i ny drakt.

Den som lever får se... ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...