Gå til innhold

Gjensyn med Tommy Vercetti, Carl Johnson og resten av gutta? (PS2/PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håhåhåhå! Jeg kjøper hvis det kommer! Vice City er et fantastisk spill, stemningen og all godmusikken fra radiokanalene har gitt meg minner for livet. GTA III og San Andreas er også knallspill, men VC er helt klart det beste. Håpe, håpe!

 

Skulle seff gjerne sett det på 360 også, så jeg kunne fått achievements for det i tillegg, men PS3 er nesten like bra :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ryktespøkelset vil ha oss til å tro at hele GTA-serien relanseres eksklusivt til Playstation 3.

 

Jeg kommer til å kjøpe uten tvil. Herlig at det blir PS3 ekslusiv, så får Microsoft smake på sin egen medisin. :w00t:

Lenke til kommentar

Håper ihvertfall at det blir slik som God of War-samlingen, der får grafikken en kraftig oppgradering + trophies, GoW3-demoen fra E3, o.l. dilldall.

 

Hvis dem legger litt arbeid inn i det, kan isåfall dette bli intressant. Men tror ikke jeg gidder hvis det er bare de samme gamle spillene som er konvertert + oppskalert, uten noe særlig mere dilldall. Da jeg har allerede spillt spilla mer enn nok.

 

Det er hovedsaklig det første GTA'et jeg kunne tenkt meg å spille igjen, men da vil jeg ha en grafisk oppgradering. :)

Lenke til kommentar

Håper de pusser opp skikkelig ja. Jeg har spilt alle PS2-spillene i GTA-serien og er utrolig glad i dem, men det blir en liten nedtur å gå tilbake til spillene eldre enn San Andreas på grunn av manglene man da merker at spillene har, da gjerne i kontroller m.m.. Vil helt klart vurdere et kjøp selv om jeg har samtlige spill på PS2 (og bakoverkompatibel PS3) om de oppgraderer ting og tang. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Rockstar gidder nok neppe å pusse dem opp. men for å si det rett ut

så ligger fremmtidige prosjekter mer i lomma på Microsoft.

Et mega selskap med mer makt enn noe annet jeg vet om.

De vil jo også kjøpe giga EA. Det sier noe.

 

At PS3 får rett til gamle PS2/PC spill bryr meg ikke eller de fleste som allerede har spillt det. 100 ganger.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
for å si det rett ut

så ligger fremmtidige prosjekter mer i lomma på Microsoft.

Et mega selskap med mer makt enn noe annet jeg vet om.

De vil jo også kjøpe giga EA. Det sier noe.

 

At PS3 får rett til gamle PS2/PC spill bryr meg ikke eller de fleste som allerede har spillt det. 100 ganger.

 

Det er feil.

De neste eksklusive prosjektene fra Rockstar er jo Beaterator på PSP, og Agent på PS3. :-/

 

MS har nå bare lagt ned og solgt studioer denne generasjonen.

 

Og EA blir nok ikke kjøpt, det ryktet har både EA og MS avkreftet.

Vil uansett være mye enklere og sunnere for industrien om MS å ansette nye utviklere, eller kjøpe utviklere. Ett kjøp av publisheren EA ville vært forferdelig.

 

Om EA hadde blitt solgt til MS, ville det blitt bittelite iforhold til dagens EA, selv om EA eier noen studioer, så er mange av studioene bare samarbeidspartnere.

Det vil være som med Sierra/Vivendi/Activision/Blizzard-dealen, bare mye verre.

Veldig mange studioer som plutselig står uten publisher i disse finanstidene ville det vært veldig dumt.

Studioer som Dice, ID, Valve, Harmonix og lignende studioer, hadde ikke automatisk fulgt med på den handelen.

 

Fifa- og Madden-lisenser måtte sannsynligvis reforhandles.

Med dagens lisens på Madden kan både Sony, MS, og Nintendo lage NFL-spill om de ønsker, siden de er first party.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det kalles for strategiske salg, nå som Windows 7 og andre microsoft produkter går i voldsom pluss. Tenker jeg nok det blir flere utviklere vil bli kjøpt av Microsoft.

 

Tross alt er ikke Age of empires eller Flight sim de mest spillte spilla. Men kommer nok alikavel flere selv om microsoft ikke gidder å eie utviklerne lengre. Utvviklerne greier seg egentlig fint på egen hånd men Microsoft kan Kjøpe rettigheter til eksklusive titler.

 

Som GTA spill osv.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ja og det kan de gi en god faen i. Det er meg revna likegyldig hva de tjener i profitt, når de første gta spillene ble lansert var ikke xbox ikke engang tenkt på!!!!!!!!!!.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...