Gå til innhold

Test: Nokias nye folkemobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poe: Ja, displayet er i plast...

 

Har nettopp fått denne og liker den godt. En enkel telefon med brukervennligheten til S40, med gps/kart, godt kamera, rds radio og god nok oppløsning på sjermen. Tastene fungerer bra og den er merkes ikke i lomma.

 

Må kjøpe meg en micro-usb > 3,5mm jack overgang.

 

Alt det blanke er metall :)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har lenge sett på denne som min neste mobil (har 6300 fra før), og har ingen problemer med fingermerker eller riper. Har to spørsmål.

 

Har den støtte for SDHC? For det har ikke 6300

Det skrives at den kan oppleves litt treg, hvordan er dette sammenlignet med andre S40 telefoner?

Lenke til kommentar
Syntes ikke det blanke på tastene var så veldig pent akkurat, med masse fettmerker og sannsynligvis en haug med riper etterhvert
...Fingermerker klarer jeg meg fint uten. Da blir det ikke denne heller :(

Modellen kommer også i svart. Denne er i matt metall og ikke shiny, og bør ikke være utsatt for fettmerker i samme grad, men likevel ha samme suverene byggekvalitet.

gsmarena_003.jpg

 

Jeg synes den ligner å 88xx-modellene til Nokia bortsett fra at den mangler skyvedekselet og har bedre teknologi!

Enig.. GSMArena.com kaller denne mobilen "Scirocco Lite" :)

 

 

Har den støtte for SDHC? For det har ikke 6300

Det skrives at den kan oppleves litt treg, hvordan er dette sammenlignet med andre S40 telefoner?

Den støtter SDHC uten problemer. Tregheten som nevnes her har ikke jeg merket noe til, selv med flere hundre meldinger i innboksen.

Lenke til kommentar

Poe, det her er ikke noe poeng. De fleste som har litt fartstid på forumet kjenner til din oppførsel i Nokia-relaterte saker, og denne tråden her er nettopp et bevis på det.

 

Som det påpekes av denne testen, andre tester + brukererfaringer på dette og andre forum er dette en mobil med utrolig god byggekvalitet og generell kvalitetsfølelse.

 

Som nevnt over er den massive bruken av metall sannsynligvis en stor medvirkende årsak.

 

EOD for min del.

Lenke til kommentar
Poe, det her er ikke noe poeng. De fleste som har litt fartstid på forumet kjenner til din oppførsel i Nokia-relaterte saker, og denne tråden her er nettopp et bevis på det.

 

Som det påpekes av denne testen, andre tester + brukererfaringer på dette og andre forum er dette en mobil med utrolig god byggekvalitet og generell kvalitetsfølelse.

 

Som nevnt over er den massive bruken av metall sannsynligvis en stor medvirkende årsak.

 

EOD for min del.

 

Det forundrer meg ikke at du angriper person først, for så å diskutere sak. Jeg skal holde meg for god til å gjøre det samme, for de gangene du har dratt meg inn i personangrep, har merkelig nok kun en av oss blitt utestengt.

 

Det har tidligere vært lansert telefoner som har like mye, om ikke mer metall enn denne, men ser ikke at du er i de trådene og hyller byggekvaliteten. Jeg fornekter ikke at denne har bra byggekvalitet, men at den er suveren, er bare sprøyt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...