Gå til innhold

Organisasjonsnummer til PSdata


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelp gutter!

 

Jeg skrev ned ca. 1 side om reklamasjon, garanti o.l. fra PSdata for å få mora mi til å forstå at det er trygt å kjøpe på internett. Jeg gav henne det nevnte organisasjonsnummeret og da jeg kom hjem fra skolen hadde hun "sjekket opp" firmaet. Hun sa... hold dere fast...

 

Dette blir bare verre og verre

 

:lol:

 

Jeg ble selvsagt nyskjerrig etter denne finurlige kommentaren. Hun fortalte meg at det ikke fantes noe PSData i registeret, at "Avdelingsleder: Frank Jensen" ikke sto oppført noen plass. PS hadde gått i fusjon med PS Østereng.

 

Dette var bare "noe helt" annet enn hva jeg hadde skrevet til henne (les: sitert fra PSdata.no) og hun spurte ironisk om jeg enten skulle kjøpe data hos PSData eller PS WEB som var noe helt annet.

 

Skjønner ikke dette helt selv engang, men hun fikk altså ikke tak i info om PSdata fordi det ikke sto oppført som firma i registerert!

 

Tips!?

Lenke til kommentar

Det er fordi psdata(.no) er domenet og det deres webshopdel, tror jeg.

Sto dette på hjemmesiden deres da;

 

Om PSData

www.psdata.no drives av PS WEB AS som er et selskap i Østereng-Gruppen. Selskapet er geografisk plassert i Arendal, Norge. Østereng-Gruppen består av flere selskaper innen import og distribusjon av kontor og datautstyr og har drevet i bransjen siden 1942. For 2002 vil gruppen omsette for cirka NOK 1 mrd og ha cirka 160 ansatte.

 

PS WEB AS består i dag av 21 medarbeidere. Selskapet har hatt en betydelig vekst de siste årene.

 

Vis det til henne istedet så skjønner hun det sikkert.

Domenenavn = Alltid registrert bedriftsnavn = feil

Lenke til kommentar

Det org. nummeret er PS WEB. Det er vel ikke verre enn at PS WEB er morselskapet, og at PS Data er navnet de bruker på butikken sin. Hvis moren din tar seg bryet med å sjekke PSDatas web-sider, finner hun sikkert ut alt dette selv også :)

Forøvrig kommer PS WEB bra ut på en kjapp kredittsjekk jeg kjørte her nå.

Lenke til kommentar
Hjelp gutter!

 

Jeg skrev ned ca. 1 side om reklamasjon, garanti o.l. fra PSdata for å få mora mi til å forstå at det er trygt å kjøpe på internett. Jeg gav henne det nevnte organisasjonsnummeret og da jeg kom hjem fra skolen hadde hun "sjekket opp" firmaet. Hun sa... hold dere fast...

 

Dette blir bare verre og verre

 

:lol:

 

Du har en skeptisk mor :roll:

 

Det må jo gå opp for henne at PS Data er en seriøs butikk. Det er jo så mange som er fornøyde med PS Data. Jeg har ikke hørt noen ting negativt om PS data.

Folk må jo få lov til å være skeptiske, men det får da være grenser !

Lenke til kommentar
slik saksgangen min går hos psdata nå, skal det være ganske lett, snekker'n  :(  

 

de holder jo ikke ord, kommunikasjonssvikt innad i bedriften skal de la gå utover meg. har etter heftig argumentering fått LITT fakta på banen, men fortsatt ikke bra. blir  :evil:

 

Vel, det var synd å høre.Selv har jeg bare positive erfaringer med dem, har fått forhåndsretur vist noe var feil, fikk tilogmed en P4 3,06 i erstatning for en 2,8 og da var prisforskjellen over 2000.-.

Lenke til kommentar
slik saksgangen min går hos psdata nå, skal det være ganske lett, snekker'n :(

 

de holder jo ikke ord, kommunikasjonssvikt innad i bedriften skal de la gå utover meg. har etter heftig argumentering fått LITT fakta på banen, men fortsatt ikke bra. blir :evil:

 

Vet ikke helt, men jeg får følelse av at du er en umulig kunde. Du har tydeligvis noe imot de fleste webshopper, og de er jo alle elendig på kundeservice(virkser sånn på deg. Ref f.eks din signatur). Skulle likt å hørt butikkenes versjon av alle de klager. Vil tippe du er en kunde de ikke vil ha :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...