Gå til innhold

Thriller-tråden, for oss som liker dette!


Wooteman

Anbefalte innlegg

hei, tenkte jeg kunne starte opp en tråd med dette tema. thriller en av de beste kategorierne må jeg si, og det hadde vært hyggelig med noen tips om noen man må få med seg av dette.

idag så jeg en som var veldig bra som het transsiberian, den var som en thriller skulle være holde spenndenigen oppe, gir deg mange tanker over hvordan historien blir eller hvem som er hvem.

jeg er ikke noe fan av grøssere og snek filmer men det er bra når man har gode momenter i filmen som gjør den skummel og gir deg en en frysning i naken :thumbup:

 

vi kan jo også snakke om hvordan enkelte filmer slutter, enkelte ganger kan det være at jeg mister hele greia i filmen. :tease:

 

en film som står på kjøpelista mi er Untraceable, så en trailer fra den og den virket utrolig bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Rear Window er den mest skuffende av Hitchene jeg har sett. Jeg har faktisk alle jeg har sett av Hitch på 9eren (Vertigo, Psycho, Notorious, Rope) bortsett fra Rear Window som jeg ga en 7er. Det at den foregår i ett rom er fascinerende og bra, men slutten var veldig svak mener jeg.

 

North by Northwest blir vel neste jeg skal se av karen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...