Gå til innhold

Stalker: Call of Pripyat annonsert (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Elsket SoC, men orket ikke fullføre Clear Sky engang, det va rliksom for mange personer og for mye liv.

 

Håper dette spillet går tilbake til røttene hvor du virkelig fikk følelsen av å være alene i en fiendtlig og skummel verden...

Lenke til kommentar
Elsket SoC, men orket ikke fullføre Clear Sky engang, det va rliksom for mange personer og for mye liv.

 

Håper dette spillet går tilbake til røttene hvor du virkelig fikk følelsen av å være alene i en fiendtlig og skummel verden...

/agreee!

Clear Sky endte opp på hylla her også:/

Lenke til kommentar

Har faktisk aldri rota meg til å få spilt noen av Stalker-spillene.. MÅ seriøst få spilt de. Er fan av apokalypse og alt det innebærer, interessert i Russland og er også glad i filmen 'Stalker' som spillene er (veeeldig) løst basert på.

 

Jepp, må få spilt de. Må jeg spille Shadows of Chernobyl før jeg kan gå til Clear sky?

Lenke til kommentar

jeg ville nok spillt shadow of chernobyl først, og hovedgrunnen er at jeg likte endrinege som kom i clear sky ganske godt, og jeg ville savne dem såpass mye i SoC at det ville ødelegge mye av moroa.

 

men for å snakke om det nye spillet som kommer: jeg gleder meg. må få spillt den siste stubben i CS først da. la det vekk da fallout kom ut, og har ikke spillt mer sia, men skal fullføre det.

 

kanskje de klarer å fjerne litt flere bugs føre release også?

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale alle å spille gjennom 1nern (SoC) igjen med oblivion lost modden. Helt overlegent. Oblivion lost innfører mange av de tingene som ble kuttet fra originalen (blowouts, sovepose, karakteren blir sulten og trøtt, nye monster, kjøretøy osv.) Dette er en av de beste spillopplevelsene jeg noen gang har hatt.

Lenke til kommentar

Ugh... Håper virkelig dette ikke innehar like mye bugs som det første spillet... Skal visstnok være basert på Crysis sine engine, men uansett... Det gamle ble slettet i det øybeblikket jeg rundet d... Frustrasjonsmoment etter frustrasjonsmoment. Helt utrolig at jeg kom gjennom det uten å knuse PCen :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...