Gå til innhold

Windows Mobile-butikken åpner dørene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microsofts Marketplace blir en ren konkurrent til Apples App Store for Iphone.

Vel... de to forskjellige butikkene skal jo selge programvare til to forskjellige operativsystemer.

 

Personlig er jeg ikke tilhenger av slike "butikker". Det blir mer eller mindre en godkjennelse av å utnytte de "svake menneskene" i samfunnet som bare må ha den siste ringetonen eller bakgrunnbildet. At slikt tull er en milliardindustri er skremmende nok i seg selv...

 

 

Gleder meg til dagen jeg blir verdenshersker. :love:

Da blir det totalforbud på salg av ringetoner og reklame for pokerturneringer...

Lenke til kommentar

At idioter velger å betale 50 kr måneden for ringetoner kunne jeg ikke brydd meg mindre om (jeg tar ikke engang skade av all dritt reklamen de produserer på tv siden jeg ikke eier en TV :D). Men å få både gratis og god programvare lett tilgjengelig, når som helst er intet annet enn genialt. Og om man synes det er verdt det, så har man alternativet å kjøpe programmer og. Ingen som tvinger deg. Det gir også et større mangfold av god programvare og større muligheter for utviklerene.

 

Bra fra ende til annen.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Kunne dei ikkje heller gått inn for ein skikkelig, gratis og god, overhaling av Windows Mobile for alle samtidig? Du veit at du gjer noke hakkande gale, eller burde innsjå det, når dei fleste apps der ute forandrer på grensesnittet enten heilt eller radikalt...

 

Nei, Windows Mobile er eg ferdig med. 6.5 ser ut til å bli ein dårlig oppdatering, og det at ikkje alle får den, det er for dårlig også.

Lenke til kommentar

"Windows Mobile-butikken åpner dørene"

 

Hmm, når kan man si at en butikk "åpner dørene"? Skjer det når butikken begynner å ordne avtaler med leverandørene for å fylle opp lageret og hyllene (som er tilfellet her), eller skjer det når man faktisk åpner dørene for at kundene skal slippe inn for å handle - noe som etter alt å dømme ikke skjer før i september når det gjelder denne butikken?

 

Liker ikke slike misvisende overskrifter, det blir litt for tabloid for meg...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...