Gå til innhold

Barcelona i sommer


Anbefalte innlegg

Meg og samboeren min tenkte oss en tur til Barcelona i begynnelsen av juli i år.

Hvordan pleier dere å bestille reiser?

Er det billigst å bestille hotell og fly hver for seg, eller bestille som pakke?

Tips til nettsider som er bra å bestille fra?

Og sist, men ikke minst, vet dere om noe som skjer i Barcelona i begynnelsen av juli?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Meg og samboeren min tenkte oss en tur til Barcelona i begynnelsen av juli i år.

Hvordan pleier dere å bestille reiser?

Er det billigst å bestille hotell og fly hver for seg, eller bestille som pakke?

Tips til nettsider som er bra å bestille fra?

Og sist, men ikke minst, vet dere om noe som skjer i Barcelona i begynnelsen av juli?

 

Hei!

 

Jeg var i Barcelona for ikke lenge siden og bodde i gamlebyen på et hotell som heter Boria BCN. Dette var nokså dyrt, men fint. Jeg ser BilligHotell.no anbefaler et billigere hotell i Barcelona i nærheten av det jeg bodde på. Sjekk det ut. Virker som om søkeboksen deres finner mange hoteller, så du kan jo prøve et søk der. Når det gjelder pakkeavtaler tror jeg du klarer å finne like billige alternativer ved å bestille hver for seg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei, jeg har en side som er min, og som kan være nyttig for deg her: www.visitbarcelona.no

 

Her får du tips om gode hoteller, hvor du finner billige flybilletter, og ikke minst hva du kan finne på i Barcelona. Håper det er til god hjelp.

 

 

Meg og samboeren min tenkte oss en tur til Barcelona i begynnelsen av juli i år.

Hvordan pleier dere å bestille reiser?

Er det billigst å bestille hotell og fly hver for seg, eller bestille som pakke?

Tips til nettsider som er bra å bestille fra?

Og sist, men ikke minst, vet dere om noe som skjer i Barcelona i begynnelsen av juli?

Lenke til kommentar
Meg og samboeren min tenkte oss en tur til Barcelona i begynnelsen av juli i år.

Hvordan pleier dere å bestille reiser?

Er det billigst å bestille hotell og fly hver for seg, eller bestille som pakke?

Tips til nettsider som er bra å bestille fra?

Og sist, men ikke minst, vet dere om noe som skjer i Barcelona i begynnelsen av juli?

 

Hei!

Dere har vel kanskje bestilt dere hotell og fly allerede, men om ikke anbefaler jeg dere å sjekke ut hotell.com!

Gå innpå http://www.hotell.com/hotell-spania/hotell-barcelona/.

Hotels.com har mange fine hotell i Barcelona!

Håper dere får en fin tur, hilsen en som er veeeldig misunnelig :)

Bella

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...