Gå til innhold

Ingen interesse for Dell-mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

xanderz: Dell er nå verdensledende innen data så å si at det er såvidt de kan det blir litt dumt.

 

Har hatt dell i mange år å er strålende fornøyd med både maskinene og kundeservicen.

 

Tror det er vanskelig og komme på markedet med dell mobiler. Vi har et par store aktører som nokia og sony ericsson som regjerer der.

Lenke til kommentar

tror vi her snakket om en windows mobil i pda utforming, noe som fint blir kjedelig i mengden.

 

og når det gjelder SE så tror jeg dem gjør det størst på feature-phones i usa. men det er ett marked jeg mistenker er mettet av pantech, siden det firmaet egentlig gir pokker i synlig logo og merkevarebygging...

Lenke til kommentar
xanderz: Dell er nå verdensledende innen data så å si at det er såvidt de kan det blir litt dumt.

 

 

Dell er verdensledende på sin målgruppe, altså dem som bestiller fiks ferdige pc`er.

I mine øyne er det folk som enten ikke har nok kunskap til å bygge selv, ikke har mer enn middels med datakunnskap, eller firmaer som skal ha ferdige kontorpakker.

Det er vel sistnevnte Dell er "verdensledende" hos, vil jeg anta.

 

Jeg har selv hatt erfaring med Dell, og det er langt fra positivt.

For meg som liker å bygge selv, ble ikke Dell pc`ene (fra den gang værtfall, vet ikke hvordan de er bygd opp nå) laget for å være brukervennlige i.h.t. utbygging senere.

Spesielt la jeg merke til HK`et som var spesielt tilpasset Dell sine pc`er, og skulle man bytte kabinett eller noe med HK`et, måtte man kjøpe nytt..av alt.

 

Om du har en annen oppfatning så er vi rett og slett uenig, men ikke nok til å kalle meningen mine dumme, slikt vil jeg ha meg frabedt.

 

 

Uansett...mobiltelefoner fra Dell kan vi fint klare oss uten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...