Gå til innhold

Michael Jackson i London, sommeren 2009


Digitize

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg tenkte å høre om det er stemning for å fly over til London i sommer for å få med seg det som etter sigende skal være Michael Jackson's siste konserter før har gir seg som artist ?

Foreløpig er det snakk om 10 konserter, men ryktene sier at det kan bli opp mot 20 konserter på O2 arenaen. Selv er jeg ikke en kjempe Jackson fan, men jeg tenker litt i de baner at en såpass stor legende sikkert er verd å få med seg. Det nærmeste jeg tidligere har vært var utenfor Valle Hovin (1995?), men der fikk man jo ikke sett noe særlig.

Får håpe han rocker opp låtene litt og minimerer popsviskene, det blir uansett en kul greie å kombinere med en langhelg i London - hvis man får tak i billetter da, blir sikkert en ekstrem pågang.

 

Fredag 13. mars klokken 08.00 norsk tid legges billettene ut til en pris av £75 / £65 / £50 + avgift.

 

Edit; Skrivefeil

Endret av Digitize
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler løpet er passe kjørt for Jackson. For de som virkelig forguder ham vil det vel kanskje være verdt det, men for min del holder jeg meg til musikken som er laget. Til syvende og sist ender man vel bare opp enda mer skuffet? Han er jo tross alt 50 og har ikke spilt ordentlige konserter på lenge ... Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg fikk sikret meg fire billetter til konserten 18. juli. Skal ikke påberope meg å være noen blodfan av Michael Jackson, men det er definitivt en artist jeg har lyst til å få sett før det blir for sent... selv om det nok er for sent for å få se han i toppform.

Lenke til kommentar

Blåbær Hvis man har meldt seg inn i MJ-fanclub fikk man en kode i går eller i dag.

 

Gjorde selv dette for å kunne sikre meg biletter til en stor opplevelse med en stor artist. Men jeg er heller ingen blodfan Panda. Priser var derfor litt for høy for min del. De ligger ute til £295-1150. Dette er i norske kroner

 

2830-10040 i skrivende stund.

 

ganske dyrt ettersom man må legge på en Londontur i tillegg. Men har jævlig lyst til å dra!

 

Kan noen verifisere prisen?

Lenke til kommentar

Jeg fikk sikret meg 2 billetter til lørdag 18. juli. Har allerede bestilt flybilletter med Norwegian også, dette skal bli en fet langhelg med mye fyll og morro i London!

 

andreasg88; hvor ser du den prisen ? Må vel være snakk om svartebørs ?!?

De dyreste jeg så var til £75 nede på gulvet rett foran scenen, men det orker ikke jeg (gråtende MJ fans som hyler står jeg over, holder lenge for meg å se det hele fra tribunen....).

Jeg betalte 2x £50 for billettene mine + en avgift for å få de sendt til Norge med posten. Kunne kanskje valgt å få de på epost, men jeg stressa som fy og hadde kun "2 minutes" til å fullføre bestillingen.

Lenke til kommentar
Kan noen verifisere prisen?

 

Prisen på billettene ligger på £50-£75 + formidlingsgebyr hos ticketmaster.co.uk, som er det eneste offisielle billettkontoret. Der må du ha en kode for å komme inn, før det åpne billettsalget starter på fredag kl 08.00 norsk tid.

 

Kjøpte selv billetter der i morges til 18. Juli, prisen ble på 1700 Norske kroner for 2 billetter, formidlingsgebyr og frakt av billetter. (£75 for billettene)

Lenke til kommentar

Jeg var også en av de som fikk kode. Men dessverre etter å ha kommet hjem fra skolen 11. mars, så var absolutt alle billetter utsolgt. Plutselig ble flere dager addet, uten at jeg visste det, så ble de også utsolgt.

 

Er på jakt etter 4. stk billetter fra 19 august og utover. Leter på finn.no stadig men har virkelig ikke råd til å betale 2000 kroner for en billet per stk!

 

Virkelig kjipt og ikke få en!

Lenke til kommentar

Jeg skal selvfølgelg på konserten. Fikk tak i 2 VIP billetter til den 10.aug...

Gleder meg som bare det. Sitter på A2 området rett foran scenen.. Ser ut til at det er sitteplasser over hele O2 arena...

 

VIP billetter inneholder :

 

THRILLER PACKAGE

Premium seats in Rows 3 to 15 in Block A front floor @ £***.00 per person

 

 

Also includes:

 

* Champagne Reception

* Pre-show party in themed private facility with DJ and entertainment

* Red carpet VIP check in and fast track entry

* Goody bag

* Souvenir tour laminate

* After show party

* Parking

 

THRILLER PACKAGE

Lenke til kommentar
Jeg skal selvfølgelg på konserten. Fikk tak i 2 VIP billetter til den 10.aug...

Gleder meg som bare det. Sitter på A2 området rett foran scenen.. Ser ut til at det er sitteplasser over hele O2 arena...

 

VIP billetter inneholder :

 

THRILLER PACKAGE

Premium seats in Rows 3 to 15 in Block A front floor @ £***.00 per person

 

 

Also includes:

 

* Champagne Reception

* Pre-show party in themed private facility with DJ and entertainment

* Red carpet VIP check in and fast track entry

* Goody bag

* Souvenir tour laminate

* After show party

* Parking

 

THRILLER PACKAGE

 

Heldiggris!

Endret av Yohan
Lenke til kommentar

Er ikke sånn kjempe fan av Michael Jackson. Men kommer han til Norge vil jeg prøve og skaffe billett. Grattis med VIP billettene forresten. Ser ut til og være en skikkelig go' pakke. vil påstå at det uten tvil blir verd pengene når man kan få se en slik legende live. Er i slike stunder man skulle hatt litt ekstra penger liggende. Vært morro og oppleve.

 

Håper du kommer tilbake med anmeldelse og bilder etter konserten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...